Gå til innhold

Liverpool 14/15


Dryflyfool

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg gleeeeder meg.
Endelig får Liverpool fyrverkeri igjen. 
Håper bare at de innstallerer ham i et murhus.
Kanskje kan Mario være greia midt mellom Sturridge og Sterling?
Vi (Jeg skiver "Vi"? AU!) har blitt kvitt  Vampyren, og det mener jeg er bra.
Skjønt, han gikk til min favorittklubb #2. Og han kommer nok til å bli legendarisk nå...
Men Herreminskaper, en galning med en afrohanekam kan jo bare gjøre det hele enda bedre!
Å dævven! 
Faktisk den spilleren jeg ønsket meg mest, sånn reint bortsett fra Messi og Ronaldhino...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Seier i dag da! 
Fett som fy. Greit med en aldri så liten pickmeup etter bl.a. den forferdelige CL-kampen sist. 
Men han derre Lambert, dere... Han fryser jo dønn hver gang han får en målsjanse jo. Hva med Mario a? Jeg tror han kommer til å skinne om en liten stund. Får han knallperlene(No pun intended) av noen skudd til å treffe litt bedre, så dævven døtte...
Godt å se Lallana åpne kontoen og.
Henderson er, etter min mening, "den neste Captain Fantastic". Digger den karen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

2337368.jpg

På tide å få litt futt og fart i OT-avdelingens viktigste tråd? 
Sesonginnledningen har jo vært endel Blææh, til tider Oooohnæææi, samt endel Ærremuuulig?
Men i det siste har vi sett en aldri så liten positiv tendens.
I kveld kan det hende både Lallana og resten av laget fikk trua. Det at Lallana fikk inn to i nota, se det kan nok roe flere enn bare ham.
For plutselig er det ikke bare lille Sterling som skal redde stumpene etter Grev Drazuares, eller hva han het, han derre med tenna enten festet i en motstander eller i offside...
Og hva med Coutinho? Wow!
Har fullstendig sansen for grepet med å la hypermannen Moreno komme lenger opp på venstresiden. 
Det verste er at jeg føler på meg at FyrverkeriTelli kommer til å slå til etterhvert han og. 
Ja, dere, dette ser ut til å bli en god sesong for fotball.
Det må det være lov å si.  
 

Endret av Dryflyfool
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsterkninger i overgangsvinduet i form av spillere som kan gå (så og si) rett inn på laget og levere (helst dyre klassespillere i mao) hadde vært en drøm å signere + en skadefri Sturridge rett i målscorer-modus så ser dette langt lysere ut. Og FOR en spiller Coutinho er ja. Han leverer stadig oftere magi. Også Sterling da. Når han klarer å snu stang ut til stang inn så begynner scoringene og komme stabilt fra han også. Han har ofte den ENE touchen for mye eller er litt for lite iskald i avslutningene. Sett han på ekstra avslutnings-trening så ser vi snart regelmessige mål fra han, uansett posisjon. Lallana har vært et lyspunkt i første halvdel av en slitsom sesong og dette var forhåpentligvis starten på noe større. Han leverte jo virkelig varene i Southampton. Det defensive snakker vi ikke veldig høyt om enda men et stikkord her her må vel være at vi fortsatt må gjøre noen grep. 

 

Nøktern som jeg er så tenker jeg at vi ikke må ta HELT av selv om det er lov å være i lykkerus etter en fantastisk flott forestilling som minnet om forrige sesong. Men alt ser betraktelig lysere ut nå ! :) LIV-SWA terningkast 6. Herlig!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19881.jpg

I og med at jeg er nett hjemkommen fra et usedvanlig morsomt fyrverkerishow i Oslo, hvor vi fra Aker Brygge kunne se snaue førti meter ut i lufta, og det eneste som skjedde var høye smell og forandring av farve i tåkeheimen, og jeg dermed er usedvanlig latterfull(!), så tenkte jeg at det kanskje ikke kunne være på sin plass å mumle litt rundt hvilke vi som får fosser i øyekroken av "YNWA" kunne tenke seg kastet inn på laget. Så derfor:
Da Sturridge tydeligvis er en mann med sart kropp, og muligens ikke er en vi kan stole på at skal være der hele tiden, så kunne jeg tenke meg en ny kraftspiss.
Så hvorfor ikke Bony? Swansea-angriperen får meg til å tenke på en kombi av Sturridge og Bitemannen. En kraftkar med silkefot i de viktigste øyeblikkene. Ser for meg at han kunne brøytet seg vei og enten åpnet veien for Sterling/Couthinho/Lallana, eller overtatt pasningene og smurt dem inn i hjørnet.
Hva med snakkisen over alle? Ødegaard? 
Kunne han vært med på å fullført Rodgers filosofi? 
Muligens et bindeledd til en annen som liker å holde i trøya med venstre hånd, Sterling. Men da har man plutselig minst tre spillere som ligner hverandre. Men igjen; Barca-stilen virker som et tydelig mål her. 
Der passer han inn. Trur eg. 
Hvorfor ikke Montoya på høyre back? 
Sakho tror jeg blir en klippe. Skrrrrtlllll må være med videre!
 
 

Endret av Dryflyfool
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Gammel tråd dette, men blås i det, må bare skrive litt om Liverpool!

 

Det har ikke vært mye å glede seg over som Liverpool- mann i det siste, men ikveld fikk vi en dugelig opptur. Kvartfinale i Europa League mot Borussia Dortmund, og vi kommer under 1- 3 ut i andre omgang. Det ble brent mange sjanser i første omgang, og håpet var ikke stort, må innrømme det. Så vinner vi pinadø 4-3!! Fyttigrisen for en kamp, et comeback fullt på høyde med finalen i Istanbul!

Og i forrige runde slo vi ut tullingene fra Old Toilet, det var ikke galt det heller...:) :) :)

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...