Ruffen Skrevet 22. november 2012 Rapporter Skrevet 22. november 2012 Titter på slike briller man kan henge på capsen og flippe ned. Har 1,5 pluss og det begynner å bli litt småvrient å se av og til når man skal tre smått. Kommer disse i forskjellig styrke eller?
André_Brµn Skrevet 22. november 2012 Rapporter Skrevet 22. november 2012 Frode - kjøp deg heller noen ordentlige pola-prescriptions. Send optikerlappen din med bestillingen, så har du 20/20 med en gang. Vet i hvert fall at Smiths (AO) gjør det. Ikke bli frista til å gå innom den lokale optikeren som gir deg blå-aktige pola-glass (ikke bra for spotting )
Sverre A. Meisingseth Skrevet 22. november 2012 Rapporter Skrevet 22. november 2012 "og flippe ned" De jeg har hatt - har vært håpløse. Hadde de vært "enøyd" - hadde de sikkert vært bedre. Tok et linseskift til kr 50 000,-, og det fungerer bedre enn før. Men i dårlig lys - ser jeg ingenting. Så Claes Ohlson-optikk, ble løsningen. Som før operasjonen
Anders Wennevold Skrevet 22. november 2012 Rapporter Skrevet 22. november 2012 Har brukt capsbriller i flere år Ruffen, de fungerer veldig bra og fåes i flere styrker. Kjøpte mine på e-bay, eneste negative er at de blir vanskelige og ha på en caps med noe bua skygge for glassene er for brede. Tok og slipte de smalere da fungerte de supert. Kosta billig 13 dollar
Anders Wennevold Skrevet 22. november 2012 Rapporter Skrevet 22. november 2012 VISORMAG CLIP-ON FLIPUP HAT MAGNIFYING GLASSES 2.25X POWER GREAT FOR FLY FISHING
Stian38 Skrevet 22. november 2012 Rapporter Skrevet 22. november 2012 Trodde ikke du var så gammel jeg. Ja, ja...du holder deg bra da
Bånngjedda Skrevet 22. november 2012 Rapporter Skrevet 22. november 2012 Har kjøpt pola-solbriller fra Spec-savers. Brunt pentaxglass med alt av overflatebehandling. Siden de har en deal med to briller for prisen av en (hadde i alle fall) ble det faktisk rundt 3000 for to par briller: ett par pola-briller og et par hverdagsbriller. Storfornøyd med de. Bortsett fra at solbrillene ikke er de kuleste i verden, så er de i alle fall optisk meget bra. Kulheten bryr jeg meg ikke så mye om, så lenge de dekker bra og ikke slipper inn så mye sidelys.
Gjest Unknown User Skrevet 22. november 2012 Rapporter Skrevet 22. november 2012 Jeg kjørte samme deal som Bånngjedda. Utrolig fornøyd. Jeg har for meg at det var litt billigere. To for en, dyreste paret var 795 kr, sen ble det pluss 1000 kr for polaglass på solbrillen. Totalt ble det rundt 2000 kr for et par vanlige briller og et par polasoliser med styrke.
Sverre A. Meisingseth Skrevet 23. november 2012 Rapporter Skrevet 23. november 2012 Jeg forstod spørsmålet slik - at det var en forstørrelse for å tre senen inn i krokøyet - som var mangelvare? Tok jeg feil? Hvis det var det som var "kluet" - skjønner jeg ikke hva man skal med optikk til tusener av kroner.
Gjest ppp Skrevet 23. november 2012 Rapporter Skrevet 23. november 2012 Titter på slike briller man kan henge på capsen og flippe ned. Har 1,5 pluss og det begynner å bli litt småvrient å se av og til når man skal tre smått. Kommer disse i forskjellig styrke eller? Jeg har den fra orvis. Har brukt den i flere år, kan ikke være foruten. Har med reserve på tur. Satte meg på capsen i teltet, da brakk lupa Flipup lupa gjør det mulig å tre små kroker og den samler lyset = flua blir "lyst opp"
Gjest Unknown User Skrevet 23. november 2012 Rapporter Skrevet 23. november 2012 Sant nok det. OT av meg.
Ruffen Skrevet 23. november 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. november 2012 Takker for meninger og tips dere. Ikke noe off det smede. Jeg trenger ikke briller annet en når jeg binder fluer og slikt. Jeg merker ikke noe ellers og da gidder jeg ikke kjøpe noe dyre briller. Ikke enda. Er en mester i ødelegge og vimse bort slike ting.
GeirD Skrevet 23. november 2012 Rapporter Skrevet 23. november 2012 Har bestilt denne, men vet ikke om det er noe å ha ennå: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310499719323&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160
Ruffen Skrevet 23. november 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. november 2012 Har bestilt denne, men vet ikke om det er noe å ha ennå: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310499719323&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Jo men til den prisen går det an å gamble. Helt sikkert gode nok. Det er noe slikt jeg vil ha. e-bay skjønner jeg ikke et pip av så det blir nok å handle et eller annet sted.
Magne Fjellstad Skrevet 23. november 2012 Rapporter Skrevet 23. november 2012 Jeg kjøpte et par sånne til å sette på capsen hos Gero her på Lillestrøm en gang på nitti-tallet. Etter øyeoperasjon rundt 2000 ble de gitt bort, leser til og med avisa i tunnelen opp fra Oslo uten briller. Hør om han har noen fortsatt. Magne Fjellstad.
Anders Wennevold Skrevet 23. november 2012 Rapporter Skrevet 23. november 2012 Har bestilt denne, men vet ikke om det er noe å ha ennå: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310499719323&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Jo men til den prisen går det an å gamble. Helt sikkert gode nok. Det er noe slikt jeg vil ha. e-bay skjønner jeg ikke et pip av så det blir nok å handle et eller annet sted. Har noen i reserve Rolf, sender deg brilla så kan du prøve
Ruffen Skrevet 23. november 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. november 2012 Det er utrolig hyggelig gjort må jeg bare si Tusen takk hilsen Frode
Gjest staffan@epost.no Skrevet 30. november 2012 Rapporter Skrevet 30. november 2012 Dette så lurt ut....... Tror jeg skal bestille et par......... http://www.ludostore.no/personlig/brille-med-integrert-lys.html
Sverre A. Meisingseth Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Skrevet 12. desember 2012 Sikkert like smart som mye annet - så jeg har bestilt et par
Gjest Per Moen Skrevet 13. desember 2012 Rapporter Skrevet 13. desember 2012 Jag har den här modellen http://www.habervision.com/product/BelizeBiFocal.aspx
Sverre A. Meisingseth Skrevet 12. januar 2013 Rapporter Skrevet 12. januar 2013 En tilbake melding ang. "kjekt å ha briller med lys".. Angrer ikke et sekund på kjøpet. Kjempe til fiske - og ikke minst brukt til lesing hjemme. Staffan: Du må gjerne finne flere "kjekt å ha"-greier .
Anbefalte innlegg