Jump to content
  • Topics

• ooo Fine fluer @Jarle TL trenger nesten bare "lille grå" i boksen, vældi fali faktisk litt irriterende innimellom hvor glad de er i den flua der... Er jo ikke bare i skauen de ikke klarer å la den være i fred.. Hender rett som det er hvis det er trått i elva at jeg putter den på og gjør en liten razzia (når det blæs litt) og det svarer ganske ofte da. LItt lang fortom som til tørrfluefiske i elva typ 18fot og 3 eller 4x spiss... Hadde endel dager i noen klare østlandselver i sommer og den lever
    • Ser bra ut Truls! Mangler vel ikke stort, men jeg utfordrer deg på en maurnymfe. Test det hvis du ikke har gjort det som dropper..  Trenger ikke å være så fancy egentlig med sånne brettabein som jeg suser med. Kan lage som Torill Kollbu's maurnymfe. Legg litt tunt bly i bakkroppen, thorax så binder du inn litt antron eller poly, dubber, spinner ørlite cdc i løkke, surrer den også bretter du over garnet slik at cdc'n splittes... Blir faktisk ganske nice det der..  I ren nostalgi så lagde jeg 4
    • En side av maurboksen fylt opp og klar. Isen kan godt gå snart!   Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.
    • Guideline costal slow int/float wf6, fått testa og de var eit snøre eg likte godt og kaste med  Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.
    • Jeg har størrelse 46, og det er som regel svære og klumpete vadesko jeg får tak i. Det blir ofte ikke sånn kjempebehagelig å gå så veldig mye i dem. 400m hekk kan jeg bare glemme å klare under 20 sekunder, feks. Disse skoene nevnt her, er kanskje de første jeg synes minner mest om å ha på meg "vanlige" fjellsko. Må fortsatt bare glemme 400m hekk på under 20 sekunder, men det er mest fordi jeg er tjukk og lat og ikke pga skoa  
  • Instagram #fluefiskesiden

• Create New...