Fikk igår kveld en msnmelding som jeg satte stor pris på. Salgssjef for LOOP Tackle Europe(altså IKKE LOOP Norge aka Nesoddenloop) Kai Finbråten var åpenbart fortvilet over at enkelte aktører behandler kundene som rusk og rask, og at dette dessverre sverter LOOP som merkevare.
(For ordens skyld Loop Norge som jeg har omtalt, og LOOP Tackle som Kai representerer har intet med hverandre å gjøre).
Han ønsket derfor å slå et slag for god gammaldags service og meddelte at han ønsket å redde både oss, feriefisket vårt i nord og sende oss det vi hadde forsøkt både å bestille, hente og betale for hos han og hun på Nesodden. Linene er på vei med post allerede idag, og i skrivende stund sitter vi på flyet på vei til Indre Troms og bakgården min.
Hjertelig takk, det varmer en iskald nord norsk sjel at kundeservice fortsatt er viktig for noen, dette skaper gode ambassadører.
Fra Kim og meg: Hjertelig takk til Kai og LOOP Tackle Europa.
Fra Kim og meg til "LOOP" på Nesodden: send oss pengene våre!