Gå til innhold

Flyteringtreff 2010


Morten M

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi har på det meste vært ca 25 stykker - da så vi nesten ikke folket på andre siden av vannet. Vannet er ca 1,6 km langt og Ca. en time og svømme på andre siden.

Vi ble alle enige om at vi kunne være rundt 50 - 75 stykker. Men jeg har satt et tak på  50 stykker. Det er det vi har telt og camp plass til med gjester. Det kommer alltid noen gjester i fra bygda.

Men iht. fiske, vil man ha nok fiske plass til å fiske helt alene for de som ønsker det.

OBS. Barn under 16 år betaler ikke fiskekort!

Morten Minde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Viktig informasjon:

Til dere som skal/ønsker å bli med.

Påmeldingsfrist: Mandag 10. mai. Men obs! førtsemann til mølla gjelder med forhåndsbetaling.

Maks 50 deltagere. Til dere som har vært med før... Send meg en mail hvis dere skal være med, dere er 1. prioritert. 

Når Villmarksmessen er prøver vi å booke så mange vi kan. John er der på lørdag og søndag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:)

Drikkevannet er kun renset kildevann :)

Det er vel noen andre som kan def. det bedre enn meg :)

Men jeg selv holder meg til kartongen eller halvliteren på land m.m.

Men "Leifa", hvis du kommer på Lillestrøm står jeg på Stean D02 - 44 ved kastedam 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tusen takk til alle dere som kom innom Stanen min på Villmarksmessen.

Det ble en del som ønsket å komme på flyteringtreffet til våren.

Så jeg håper at flest mulig kommer - Det er jo slik at jo fler vi blir mer gøy blir det :) Men taket er 50. målet er 30.

Iht. fiske så er fiskestørrelsen i rute. Det ble tatt en på 1,5 på isen i Påsken.

Til slutt så var jeg på en liten fisketur nå. En hilsen til dere som gleder dere til å ta en første over kiloen!

post-554-13949877426708_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mine områder er det nok av der.

Var ved en meget delikat elv.... Super elv :) Men da jegs skulle ta en titt etter kanten... Da var var det et meget stort skilt... der. Uff av meg:(

Men elven var meget fin:) 

Men, men nå er det Flyteringtreff :)

For dere som skal være med. børe dere si i fra nå. Jeg drar til Kroatia igjen den 6. og blir til den 16. I denne perioden kan jeg nås på mail eller tlf. Kanskje?

Men jeg kan garantere nesten at det blir meget bra :) Noe ala dette kan dere forvente i størrelse :) :) :)

Opp i mot. 1,5 / 1,7. Roko for 3 år siden :)

post-554-13949877600192_thumb.jpg

post-554-13949877600837_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

Da er isen på vei til å gå  :)  Trur at isen går på 10 dager.

Det ser ut til at det kan bli en kanon tid  :) MYGG stor mygg … Med en normal isgang.  Vil ikke si noe mer  :)

Jeg håper da at vi får like bra fiske som 1. året som det var på det andre vatnet.

Blir like bra klekninger, blir det bannas  :) Det er ikke normer å si. Det kommer flere bilder, nærmere flyteringstreffet! 

post-554-13949877745893_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bilde over Vassjø, Morten  :) Enig med Robban; dette så innbydende og fint ut  :)

Jeg synes du er flink jeg, Morten, som både satser og prøver å stelle i stand fine arrangement. Det står det i hvert fall respekt av, og alle som kjenner deg vet at det er i beste mening for at alle skal få en fin og trivelig fisketur.

Keep up the good work, Morten.

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Folkens.

Var ute i dag.... Det var kaldt.... 3 grader i vattnet. Vind og mye is...

Oppsummering

  7 mygg kanskje 10 maks.

  3 vak

  1 ørret (ca. 400 gr) Ingen kilosfisk :( 

  2 napp.

  Og alt for kaldt å legg ut i flytering. (Bilde kommer i morgen.) Jeg trur jeg aldri har fisket mellom isflak før... Aldri mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info før jeg drar:

Det ble tatt 2 ørreter på over 2 kilo på tirsdagskveld en på flue og en på sluk.

Samt ble det tatt 4 ørreter på en under kiloen og tre over kiloen opp til 2 kilo.

Ellers så ligger all info på ørretfiske.no, For dere som ikke har meldt dere på så er det bare å sende meg en mail. De som sender en mail før 10 mai. Vil det ksote 500 kroner + fiskekort fore dere som kommer etter 10. mai vil det koste 700 kroner + fiskekort.

For dere som ønsker mat må jeg ha info før 10. mai.

E-post: morten.minde@ssw.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info før jeg drar:

Det ble tatt 2 ørreter på over 2 kilo på tirsdagskveld en på flue og en på sluk.

Samt ble det tatt 4 ørreter på en under kiloen og tre over kiloen opp til 2 kilo.

Ellers så ligger all info på ørretfiske.no, For dere som ikke har meldt dere på så er det bare å sende meg en mail. De som sender en mail før 10 mai. Vil det ksote 500 kroner + fiskekort fore dere som kommer etter 10. mai vil det koste 700 kroner + fiskekort.

For dere som ønsker mat må jeg ha info før 10. mai.

E-post: morten.minde@ssw.no

Dette høres jo lovende ut Morten :D.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli helt rått :)

Tenk om vi kan ta de første over 2 kilo :) og mange på 1,5...

Det kan bli kult. Ikke minst grille og se på 1,5 kilos vake ved campen :)

Men nå må jeg pakke! Er muligens på nett i Kroatia også :) Men jeg håper folk stiller opp, jeg sender ute en SMS før jeg drar i morgen til alle fluefiskere jeg kjenner med belly. Men jeg håper det er flere her på nettet som ønsker å bli med!

Morten M

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...