Gå til innhold

FangeTV rider igjen


Gisle Helgesen

Hva er neste filmsnutt fra FangeTV ?  

56 stemmer

  1. 1. Hva er neste filmsnutt fra FangeTV ?

    • NZ spring Creek Bonanza
      17
    • NZ Big trout Down south
      4
    • Norge Vakende storaure i bakevja
      15
    • Norge Vakende aure i motlys
      2
    • Norge Sommerens gobiter
      26


Anbefalte innlegg

Veldig bra! :D Hvilket utstyr brukte dere til disse klippene?

Om dere har filmen i 720 eller 1080 så er det bare å laste den opp til en torrentside.. Jeg seeder filmen mer enn gjerne :)

Det er filma med et Panasonic NV-GS280, dvs. et gammel DV kamera. Kippa sammen i Imovie og komprimert med Quick Time. Kommer til å oppgradere til mer proft utstyr i løpet av vinter, slikt at vi får optimalisert kvaliteten på opptakene. Kommer nok til å klippe sammen sommerens opplevelser i en litt lengre film, så får vi se hva jeg gjør med dette.

Takk igjen for alle de hyggelige kommentarene, det gjør det verdt og sitte noen timer og sy sammen en slik snutt. Thanks

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

FangeTV kommer selvsagt tilbake med sterke saker ut over vintern, Vi må jo fordele dette litt ut over vintern, meeeen lover at det blir Spring creek Bonanza før jul. Her er det liten jobb og klippe, så det skal gå kjapt. Da blir det neste bare råfilm rett i TV ruta ;D Usensuret fiskeglede isped litt stemningsbilder.

I mellomtiden får dere ta reprisen på Youtube. http://www.youtube.com/watch?v=f-HIZFj2uBI

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Takker og bukker for alle de hyggelige tilbakemeldingene. Virkelig trivlig lesning. :)

Dette med fisker i disse små bekkene på new zealand er virkelig noe for seg selv. Disse bekene står ikke noen guidebøker, og folk tusler rett forbi dem uten og vite hva som fins i dem. Det er jo helt utrolig at så store fisker kan bo i disse små bekkene. Nå er det nok ikke slik at de bor der hele tiden, men er du på New Zealand, og det akkurat har vært en flom i hovedelva, så legg turen oppstrøms i de små bekkene og sideelvene, du kan bli overasket over hva du finner. ;)

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du all verden,Gisle!

Det kaller jeg ekstremfiske i positiv forstand. :D

Som vanlig nydelig dokumentert og lagt fram for oss,og selv om jeg er innbitt Norgesfan,så er jo NZ som Norge,bare på andre siden av kloden(sommer der nå,vel?) ;D

Den siste der sto jo ikke på mer vann enn de vi driver å kortlinenymfer på om dagen!

Såå flott!

Du har gjort det igjen! ! !

Willy

Pst,nydelig natur og !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk Rolf, Olav og Willy :)

Hadde vært greit og kortlina opp de der Willy ;D  Men jeg mistenker du hadde sliti med å knyte på noen tunge nymfer når du hadde sett de gutta der stå og vake ;D

Stammespråket er viktig når man er på tur, var en light utgave det der. ;D  det blir ganske uforståelig for de uinvidde på det værste ;D

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...