Gå til innhold

Herpa reke


ΛΛЯDΛHL

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

for et media, og for en veldig trivelig video, den beste til nå på dette formet, mesterlig! tar deg med på tur engang, sjøørretfiske på hemlig sted i lofoten i september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine tilbakemeldinger :) sånt gir mersmak og lyst til å lage fler - hehe... de kommer...

En av de bedre filmene og flua så ut som en skikkelig fiskefanger  :)

(men var den så veldig herpa da ?) RJ

kanskje den ikke ser så herpa ut :) men den har gode anlegg - hehe

men lover deg - etter at jeg har lempet den rundt noen ganger, og hektet meg opp i diverse baksvinger, og snublet i fortommen, og fått et par sjøørretter, da ... da ser den skikkelig herpa ut... tenkte å få det med i videoen, men rakk ikke ...  hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for et media, og for en veldig trivelig video, den beste til nå på dette formet, mesterlig! tar deg med på tur engang, sjøørretfiske på hemlig sted i lofoten i september

holder av september, staffen - og gleder meg allerede ;D ;D hvilket år?

(Takk for super tilbakemelding :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

for et media, og for en veldig trivelig video, den beste til nå på dette formet, mesterlig! tar deg med på tur engang, sjøørretfiske på hemlig sted i lofoten i september

holder av september, staffen - og gleder meg allerede ;D ;D hvilket år?

(Takk for super tilbakemelding :) )

Vi ordner det......er det det blir to dager med fisking her

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D7588366.30064%26lon%3D722748.01829%26zoom%3D14%26layers%3D00B00%26id%3Da_10000226655%26offset%3D0%26tab%3Daddress

Et sted vi må reise med båt til, en fantastisk tidevannstrøm, risko for storsei er det også

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D7597554.22789%26lon%3D728035.1887%26zoom%3D15%26layers%3D00B00%26id%3Da_10000226655%26offset%3D0%26tab%3Daddress

Her er det bare å smette bortom nå og da

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D7597554.22789%26lon%3D728035.1887%26zoom%3D15%26layers%3D00B00%26id%3Da_10000226655%26offset%3D0%26tab%3Daddress

her er det også mye sjøørretliv, i sommer sto det en stor stim med makrell inne i dette området

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D7591715.91002%26lon%3D724219.88109%26zoom%3D15%26layers%3D00B00%26id%3Da_10000226655%26offset%3D0%26tab%3Daddress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin flue og flott film. Akkurat passe lang fluebinderseanse. Det er her jeg bruker å miste konsentrasjonen.

Mine reker ser enda jævligere ut. Med løst dubba kropp.

Selv på fjellfisket har det vist seg at den slitne hora nede på hjørnet er mest attraktriv.

Er det luft og bevegelse som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brillefint, hva heter den første sangen igjen?

Hehe - den er en tanke vrien, kanskje? Bruker samme låte i bakgrunn gjennom hele. Istedet for at jeg forteller, vil jeg heller lage en konkurranse:

Skriv inn her korrekt:

tittel på låta, artist, og den originale settingen den ble brukt til...

Første som har rett PM'er meg postadresse, så sender jeg vedkommende to herpa reker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brillefint, hva heter den første sangen igjen?

Hehe - den er en tanke vrien, kanskje? Bruker samme låte i bakgrunn gjennom hele. Istedet for at jeg forteller, vil jeg heller lage en konkurranse:

Skriv inn her korrekt:

tittel på låta, artist, og den originale settingen den ble brukt til...

Første som har rett PM'er meg postadresse, så sender jeg vedkommende to herpa reker ;)

Var med i en eller annen skatefilm...finner den nok snart:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en usedvanlig koselig og fin video Tom. Nå som alle superlativene er brukt opp så får jeg heller referere til et bannlyst instrument, nemlig oter hehe. Du har helt rett i mine øyne, de slitte/herpa fisker best. Telemarkskongen, Olsen, heckam peckam green, alexandra, zulu silver osv slitt ned til det nesten bare var tinselen igjen var de fluene som tok mest fisk. :D Takk for en vekkelsesvideo, og tanker jeg glemmer litt for ofte. Kosevideo og meget bra kvalitet Thx :) Blir 4 stk av disse i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke noe stress. Skulle ikke tro du har gjort annet og jeg ble bare i godt humør av videoen din Tom. Du viser hvordan det kan gjøres! Fluefiske og fluebinding skal være kos og det greier du å formidle! Selvfølgelig fungerer det mønsteret.

TAKKAR!

:) :)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke noe stress. Skulle ikke tro du har gjort annet og jeg ble bare i godt humør av videoen din Tom. Du viser hvordan det kan gjøres! Fluefiske og fluebinding skal være kos og det greier du å formidle! Selvfølgelig fungerer det mønsteret.

TAKKAR!

:) :)

bjorni

bare hyggelig, bjorni ;)

må da bare si at min favoritt fortsatt er dine CdC-reker ;) ikke bare fisker de bra, men er så lette at du knapt merker dem på en #3'er, likevel synker de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de rosa rekene fungerer de. De er ikke min ide. Jeg bare modifiserte Runar sin CdC reke. Det er heller ikke min forteneste at "fiskbarheten" ble oppdaget. Det var det Toggi som gjorde. Så mønsteret er vel resultat av et teamwork :)

Ser frem til flere videoer Tom  :) :)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - den er en tanke vrien, kanskje? Bruker samme låte i bakgrunn gjennom hele. Istedet for at jeg forteller, vil jeg heller lage en konkurranse:

Skriv inn her korrekt:

tittel på låta, artist, og den originale settingen den ble brukt til...

Første som har rett PM'er meg postadresse, så sender jeg vedkommende to herpa reker ;)

Her er mitt svar, Aardahl:

Tittel: You're so cool

Artist: Hans Zimmer

Setting: Tarantinos film "True Romance"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - den er en tanke vrien, kanskje? Bruker samme låte i bakgrunn gjennom hele. Istedet for at jeg forteller, vil jeg heller lage en konkurranse:

Skriv inn her korrekt:

tittel på låta, artist, og den originale settingen den ble brukt til...

Første som har rett PM'er meg postadresse, så sender jeg vedkommende to herpa reker ;)

Her er mitt svar, Aardahl:

Tittel: You're so cool

Artist: Hans Zimmer

Setting: Tarantinos film "True Romance"

Korrekt ;) ikke dårlig... du har peil på film, du...

et par herpa reker er på vei - skitt fiske og stram line - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...