Gå til innhold

Sv: Ørretboms I


Hunderørret

Anbefalte innlegg

Joa, men hva er alternativet hvis den ikke selges lenger?  ???

Lurer faktisk på om jeg har den liggende. Skal sjekke her, hvis jeg har det så er den til salgs!

Ser den støtt og stadig på lokalforretninger... Kan jo ihvertfall prøve å kontakte direkteknyttede personer (andrè i dette tilfellet), istedenfor å umiddelbart oppfordre til piratvirksomhet.... Men får man lov, så kjør på for  :)

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har, men dere får den ikke for 1000 en gang ;D ;D ;D  :-*

brenn den da vel!  8) Du har 5 kjøpere her  :-*

Tror ikke andrè og co ville blitt særlig glad for det..... Det har antagelighvis gått med en del tid og penger under innspillingen av filmen

MB

Hva? Kan man ikke kopiere og selge billig på nettet? Ikke engang når det er lite tilgjengelig? Og jeg som trodde det bare ville påvirke til videre utvikling da gitt.

;);D

Trodde ikke det var forskjell på å piratkopiere en tilgjengelig vare, og det å piratkopiere en mindre tilgjengelig vare... jaja, tok vist feil  ???

Videutvikling av hva da? Et stort nettverk av piratvirksomhet?

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har, men dere får den ikke for 1000 en gang ;D ;D ;D  :-*

brenn den da vel!  8) Du har 5 kjøpere her  :-*

Tror ikke andrè og co ville blitt særlig glad for det..... Det har antagelighvis gått med en del tid og penger under innspillingen av filmen

MB

Hva? Kan man ikke kopiere og selge billig på nettet? Ikke engang når det er lite tilgjengelig? Og jeg som trodde det bare ville påvirke til videre utvikling da gitt.

;);D

Trodde ikke det var forskjell på å piratkopiere en tilgjengelig vare, og det å piratkopiere en mindre tilgjengelig vare... jaja, tok vist feil  ???

Videutvikling av hva da? Et stort nettverk av piratvirksomhet?

MB

He-he . . . KAN ha vært ironi dette, Magnus  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Moro å høre at det fortsatt er interesse for Ørretboms 1 filmen  :)

Det ble i sin tid solgt 2000 + eksemplarer av den, og vi liker også filmen,

men det er jo absolutt ingen teknisk høydare for å si det sånn, så vi har vel egentlig bestemt at den ikke kommer til å bli trykket opp igjen med det første  :)

Vi setter allikevel pris på at den ikke blir piratkopiert da. Tror det finnes noen igjen rundt på lokale butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Moro å høre at det fortsatt er interesse for Ørretboms 1 filmen  :)

Det ble i sin tid solgt 2000 + eksemplarer av den, og vi liker også filmen,

men det er jo absolutt ingen teknisk høydare for å si det sånn, så vi har vel egentlig bestemt at den ikke kommer til å bli trykket opp igjen med det første  :)

Vi setter allikevel pris på at den ikke blir piratkopiert da. Tror det finnes noen igjen rundt på lokale butikker.

Hei,

Synes vi skal starte en aksjon om å få trykket flere. Fikk et hyggelig svar fra Odd Christian Hagen om at det kunne være en mulighet hvis det ble mange nok som ønsket filmen.

Oppforder alle som ønsker filmen å sende en mail til : post@oddproductions.com

Beklage for å starte en folkebevegelse. :-[

MEN jeg vil ha denne filmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den, og selges ALDRI ;)

Kvaliteten er kanskje ikke den beste i nåtidens målestokk, men feelingen i filmen er veldig bra!

Edit: Tror kanskje det er den filmen som fikk meg til å begynne med fluefiske..

Takk så mye, Nielsen  :) Det er akkurat det du sier som vi føler om filmen også.  

Veldig moro å høre synes jeg.

Prates!

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Moro å høre at det fortsatt er interesse for Ørretboms 1 filmen  :)

Det ble i sin tid solgt 2000 + eksemplarer av den, og vi liker også filmen,

men det er jo absolutt ingen teknisk høydare for å si det sånn, så vi har vel egentlig bestemt at den ikke kommer til å bli trykket opp igjen med det første  :)

Vi setter allikevel pris på at den ikke blir piratkopiert da. Tror det finnes noen igjen rundt på lokale butikker.

det at filmen IKKE er en teknisk høydere, er jo det som gjør det så bra. en vanlig dude på fiske tur, trenger ikke mer enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Moro å høre at det fortsatt er interesse for Ørretboms 1 filmen  :)

Det ble i sin tid solgt 2000 + eksemplarer av den, og vi liker også filmen,

men det er jo absolutt ingen teknisk høydare for å si det sånn, så vi har vel egentlig bestemt at den ikke kommer til å bli trykket opp igjen med det første  :)

Vi setter allikevel pris på at den ikke blir piratkopiert da. Tror det finnes noen igjen rundt på lokale butikker.

Hør nå her min gode venn :) En skal ikke alltid strebe etter det perfekte. Vist noen sender meg et privatopptakk fra fisketur som er filmet med et lite digitalkamera, så liker jeg fremdeles jævli godt det jeg ser. Fisketurer som er dokumentert på den ene eller den andre måten er helt topp etter mitt syn. Tror kanskje at grunnen til at folk (vi) vil ha den, er at den ikke er så perfekt. Min er ødelagt, og hakker etter 12 minutter, så jeg vil ha en ny, PGA at den skal være en del av den norske fluefiskefilmsamlinga mi.

Se hvor mange mailer som dukker opp hos Odd, så vurderer dere det ut i fra det.

Jeg for min egen del, har mye mer glede av å se denne filmen som er laga "lokalt" her på berget, en å si Rimiørreter fra Argentina, snadørreter fra Island osv. En liten nydelig norsk elv, men halvpene ørreter, på fine tørrfluer, men godt humør og fint kameratskap. Dette er svaret på sann fiskeglede for min del :)

Ja.......og nå sitter jeg og gleder meg til vi skal på fisketur sammen når sesongen kommer i gang :D JEG blir den som skal ta bilder på den turen :D (Må bare øve LITT først.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den, og selges ALDRI ;)

Kvaliteten er kanskje ikke den beste i nåtidens målestokk, men feelingen i filmen er veldig bra!

Edit: Tror kanskje det er den filmen som fikk meg til å begynne med fluefiske..

Takk så mye, Nielsen  :) Det er akkurat det du sier som vi føler om filmen også.  

Veldig moro å høre synes jeg.

Prates!

André

Kan du ikke brenne denne filmen og selge den Àndre? Det er lovlig! :D

Jeg har bare sett 3 og 4ern.  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er dere klin gærne hele gjengen  ;D(det visste jeg for så vidt)

For det andre har André fortvilet i lang tid prøvd å lære meg dette med når man skal gjøre tilslag. Filmen kom i 2004 - if you catch my drift...

Dette er jo ikke "God Save The Queen" og hatten av - dette er "siterehelekongerekkaogsovepådet" :P

Men ærlig talt: det er jo fryktelig moro at en slik film laget på lykke og fromme har inspirert og fortsatt gjør det. Det er forresten den eneste DVDproduksjonen jeg kjenner til som er laget i monolyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er dere klin gærne hele gjengen  ;D(det visste jeg for så vidt)

For det andre har André fortvilet i lang tid prøvd å lære meg dette med når man skal gjøre tilslag. Filmen kom i 2004 - if you catch my drift...

Dette er jo ikke "God Save The Queen" og hatten av - dette er "siterehelekongerekkaogsovepådet" :P

Men ærlig talt: det er jo fryktelig moro at en slik film laget på lykke og fromme har inspirert og fortsatt gjør det. Det er forresten den eneste DVDproduksjonen jeg kjenner til som er laget i monolyd.

Jeg vil gjerne ha et eksemplar! Vær så snill, brenn et eksemplar til meg :D :D :D Mono er det beste som finnes!!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt sett den før. Vil fortsatt ha en kopi, monolyd eller ikke. Likte filmen veldig godt jeg! Annbefaler alle å legge press på en ny utgivelse for så å kjøpe.

Stor ørret på museimitasjoner er jo alltids festlig! I tillegg er det artig med scener filmet i nærområdet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...