Gå til innhold

Kommentarer til Fluebindecupen Runde 3 - Daddy Longlegs + Valgfritt mønster


Rune Stokkebekk

Stem på dine 3 favoritter blandt det valgfrie mønsteret - Fiskbarhet og Kreativitet!  

112 stemmer

  1. 1. Stem på dine 3 favoritter blandt det valgfrie mønsteret - Fiskbarhet og Kreativitet!

    • Rune D
      1
    • arvlar
      1
    • Torben Berg-Sørensen
      2
    • Hunderørret
      5
    • Vegard Jønnevald
      2
    • Håkon Halvorsen
      2
    • Torbjørn K Meløe
      17
    • Pete
      1
    • Mr Hunk
      3
    • AAL
      2
    • kens
      4
    • Kalle
      5
    • Åboren
      1
    • dj pg
      1
    • Rudix
      3
    • André L
      1
    • double action
      3
    • Sigve
      9
    • Robban
      14
    • mårten
      5
    • Bjørn Roar
      9
    • Magnum 44
      5
    • Lasse18
      3
    • espen_gunner
      1
    • alxxzndr.stb
      3
    • joastro
      10
    • Roger Østberg
      3


Anbefalte innlegg

Daddy Longlegs er i mine øyne den flua som gir mest inntrykk av ekte vare. Blir nesten redd når jeg avslutter flua og studerer den. Selv bruker jeg kun daddy Longlegs med chenille kropp. Jeg syntes vi alle har vært utrolig flinke denne runden. Stakkars dommere :) Legger til ekte vare. Skjønner godt at ørreten er vak villig når vi kommer med våre imitasjoner.

[attachimg=1]

post-3281-13949876355464_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det trur jeg vi alle har full forståelse for. Arbeidet du helt frivillig har lagt i dette til nå er enormt. Det at man går en travlere tid i møte for de fleste av oss merkes nok godt. Ser det vel kanskje litt på frafall av deltagere i cupen. Har selv merket det da jeg jobber hardt for en doktorgrad i idioti. Har begynt med total omgjøring av romløsninger i huset nå på våren. Lettvegger som skal opp, nytt kjøkken, bad og pes. ;-) Men går alt etter planen så ender jeg opp med eget fluebindingsrom da. Så det kommer kanskje noe godt ut av det også. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...