Gå til innhold

Siste fluefiske i norden - artikkel om Vidar


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Pokker også..... må vente noen dager til FIN er i butikkhyllene..... kom plutselig på at jeg antakelig ikke bor i verdens navle allikavæl :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har abonnert på dette bladet frem til i år. I fjor ble det noe kluss med betalingen. Dvs. betalingen gikk greit, men i følge han på kundeservice hadde de registrert pengene på feil kundenr. eller noe.

Han skulle rette opp i dette og ettersendte bladet jeg ikke hadde fått. Dette gjentok seg for hver eneste utgivelse. Jeg måtte derfor sende mail, med kopi av betalt faktura, for hvert eneste nummer  :rolleyes:

Når jeg i år enda ikke har mottatt noen faktura, og ei heller noe blad, gidder jeg ikke maile o be på mine knær om å få bli abonnement igjen  :D

De har vel blitt så nostalgiske der inne at man snart må møte opp på kontoret deres og betale for abonnementet i cash. Eller eventuellt en sjekk. For disse datafaktureringsgreiene er bare kluss  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ett eksemplar i Sverige i dag (måtte fylle på snusbeholdningen) og leste artikkelen da jeg kom hjem. Tror jeg må lese og se på den grønne sirkelen en 8-10 ganger til før jeg skjønner forklaringen på true arc  ??? men ellers en fin artikkel  :D

Gratulerer med fin artikkel Vidar!!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke selv lest denne artikkel, men synest det er utrolig hyggelig at flinke folk får uttrykke seg.

Og når Vidar er norsk og ekspert på sitt område, så er det bare på sin plass at resten av nabofolket får vite :)

Håper Vidar er fornøyd selv, og at han er fremstilt mest mulig i tråd med egne forventninger.

Stig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

1. Tror distribusjonen av denne utgaven ble rammet av lavaasken og flyproblemene, bladet er ikka A-post... Ha litt tålmodighet!

2. Please - gi FiN en ny sjanse, dere som syntes det ble for sidrompa med Gunnar Jonsson! Thommy Gustavsson som har vært redaktør de siste 3-4 årene har gjort en kjempejobb, økt både volum og kvalitet, balanserer utvikling og tradisjon på en fin måte! Opplever at det er stor overensstemmelse mellom fluefiskesiden.no og FiN hva gjelder definisjonen og forståelsen av "fluefiskets sjel" (selv om det heldigvis er litt mer laksestoff i FiN...). 

3. Det var sykdom i sekretariatet i fjor - dere som hadde problemer, forsøk sende en ny mail abonnementsansvarlig, gjerne med referanse til fjorårets problemer!

4. Håper de som er interessert setter pris på portrettet av Vidar.

Mvh Øystein Aas (skribent i FiN og ansvarlig for portrettet av Vidar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Da er bladet ankommet takket være hjelp fra Stian og jeg må bare si at artikkelen om Vidar var kjempebra.

Utrolig gøy at Vidar fikk en flere sider i FIN og selvfølgelig helt fortjent :D

Må sikkert lese artikkelen noen ganger til også....... og nå fikk jeg også et vanvittig sug etter flere canestenger :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...