Gå til innhold

NORSK FILMKLIPP: Om gode standplasser for ørret


André_Brµn

Vil du se uformelle filmklipp av gode standplasser for ørret?   

69 stemmer

  1. 1. Vil du se uformelle filmklipp av gode standplasser for ørret?

    • Jo, kunne vært moro/ grei underholdning
      67
    • Nei, kjipt
      3
    • Sånn passe
      3


Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte at jeg skulle lage en god del slike uformelle ”standplass-filmklipp” fra gromplasser jeg kjenner til i sommer, så kunne det vært interessant å se? Eller ikke? Stem i vei, så gjør vi noe ut av det ettersom hva stemningen er - det er i hvert fall noen skikkelig gromplasser å vise  :D

Se testklipp:

http://vimeo.com/11928787

André B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt er meget interessant! Jeg har veldig lyst å bli bedre å spotte slike standplasser slik at jeg kan konsentrere meg om disse i søken etter vak (evt bare prøve å fiske disse). Etter at jeg fikk sett i ei elv hvor utrolig lite en diger ørret kan gjøre ut av seg når den tar fluer, fikk jeg lyst til å klare å se slikt selv. Da så jeg ikke ørreten før en kar pekte den ut for meg ;)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra film Andrè. Som 2m sier, vi blir aldri lei av film som har med fisking å gjøre  :)

Du hadde skrevet episode 1/24. Og den inneholdt 2 typiske gromplasser. Vil det si at dette var episode 1 av 24? Og at du sitter inne med 48 forskjellig typer gromplasser? Kjør på mann sier jeg da!!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra film Andrè. Som 2m sier, vi blir aldri lei av film som har med fisking å gjøre  :)

Du hadde skrevet episode 1/24. Og den inneholdt 2 typiske gromplasser. Vil det si at dette var episode 1 av 24? Og at du sitter inne med 48 forskjellig typer gromplasser? Kjør på mann sier jeg da!!  :D

...Og du har verdens flotteste brukernavn..... ;)

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak André, kjør på.

Torbjørn: Er sikker på at Mr Brun har noen vakende fisk på lur også, men han velger helt sikkert å starte litt forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak André, kjør på.

Torbjørn: Er sikker på at Mr Brun har noen vakende fisk på lur også, men han velger helt sikkert å starte litt forsiktig.

Ha ha... kan vel ryke en sikring, mener du.

Kanskje best.

Med tanke på at storfiskskjelven fortsatt gjør seg gjeldende og neppe kan kureres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interressant det Andrè, keep up the good work :) Men hva mener du egentlig med den setningen her: "- Hvor finner ørreten mest beskyttelse samtidig som den får god tilgang til mat med moderat mattilgang?" ;D ;D

At ørreten velger andre, og mer utsatte standplasser hvis mattilgangen er god - og ikke bare moderat selvsagt.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...