Gå til innhold

FFS treff Jeløya oktober


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Var litt vanskelig å sette dato, så måtte bare ta en avgjørelse :P

Ble desverre den helgen som passet best for mange, meg selv også..

Lars: Tenkte kanskje du hadde mulighet fredag og eller lørdag?? :(

Knut: Du finner en løsning på det!!

Håper dere finner ut av det og dukker opp ;D

Beklager Tonyboy!

Det er barnedåp med over 50 gjester, så her må det settes opp langbord, lages mat etc. og ryddes ned igjen. Er såpass mye som skal på plass at jeg er heldig om jeg bare bruker fredag kveld, hele lørdag og ikke minst kvelden etter dåpen på søndag. Men du finner sikkert mange andre trivelige fluefiskevenner å dele solnedgangen med  ;D

PS: Forventer full rapport etter treffet. Er vel noen østfoldinger her inne med dårlig samvittighet etter et treff som enda ikke har fått et referat...  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på vær og vind hvor vi legger basen denne gangen, men Alby er et godt utgangspunkt da :)

Tar det litt på sparket..

Lars: Synd du ikke finner tid! Jeg hadde barndåp i helgen som var, men fant tid til å fiske hele fredagen uansett 8)

Men men, kanskje vi tar et lite treff bare du og jeg da, litt ut i oktober ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på vær og vind hvor vi legger basen denne gangen, men Alby er et godt utgangspunkt da :)

Tar det litt på sparket..

Lars: Synd du ikke finner tid! Jeg hadde barndåp i helgen som var, men fant tid til å fiske hele fredagen uansett 8)

Men men, kanskje vi tar et lite treff bare du og jeg da, litt ut i oktober ;)

Nå bor ikke jeg 15 minutter fra fiskeplassen heller da Tony  ;D

Er i Vestfold, så det blir ferje og det hele. Nei, er nok sjanseløst for å si det pent, men vi får til en tur en annen gang  8)

Håper på storfangst for dere alle og ser frem til referatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...