Gå til innhold

FFS treff Jeløya oktober


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei

Jeg var der på fredag og lørdag og fikk totalt 3 Havabbor (største på 2,2 minste på 1,4) og en liten sjøørret.

Takk for 2 meget hyggelige dager moro og treffe nye fiske frelste folk 8) .

Må i bursdag til svigermor i dag så da måtte jeg bli hjemme  >:(.

Flott tiltak Tony/Pistus

Trond M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk til alle som var der og gjorde dagen til en kjempedag, jeg kosa meg veldig. Jeg var så heldig fikk min første havabbor på flue i norge, fikk også 2 stk sjøørret og en torsk. møtte 4 veldig hyggelig ungdommer som fisker med flue, godt å se at det er noe rekrutering. takk til Tony og pistus for et veldig fint opplegg, blide karer selv om formen ikke var på topp ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk til alle som var der og gjorde dagen til en kjempedag, jeg kosa meg veldig. Jeg var så heldig fikk min første havabbor på flue i norge, fikk også 2 stk sjøørret og en torsk. møtte 4 veldig hyggelig ungdommer som fisker med flue, godt å se at det er noe rekrutering. takk til Tony og pistus for et veldig fint opplegg, blide karer selv om formen ikke var på topp ;D

vel... formen er vel fortsatt ikke helt på topp - men den er ihvertfall godt over stigende  ;) Koselig å treffe deg og ikke minst å observere kastingen din Robin; heftige saker!  8)

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Hyggelig å treffe nye og gamle ansikter. Kunne bare være med litt på lørdagen og uten resultat. Gratulerer Robin, den på 3,7 tar du neste gang du er her. Frode, det var ikke værst.

Fantastisk bra jobbet Tony og Pistus. Merket at jeg misset mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet inn døra,sliten-men fornøyd over oppmøtet på øya :D Hyggelig å hilse på nye og gamle fjes over bålrøyken og kanskje litt"for mye brunt på Fredagskvelden :rolleyes: :PLørdagen kom med nye mennesker og masse god fishtalk",endel fisk ble landet til tross for kaldt nordadrag;5 havabborrer og endel ørret,pluss sei-makrell-torsk...vi var vel oppe i 14-15 fiskere på det meste,nesten "Gaula 1 Juni-tendenser"" der vi sto på rekke og dekket det mest av Kjellandsvika"s vestre del ;D Gratulerer til alle som fikk fisk,og ikke minst til Finnen og Robin,som begge fikk sin første HA ;D ;D ;D Trond Magne tok som ventet" to basser på Fredagen 8) mannen har uofisiell rekordsesong i sundet ang antall HA i år.... ;)12 stk har det blitt(hittil..) vel,takker som sagt for turen,og ser vel frem til å sove i senga i natt(kaldt på natta)...Kommer vel rapport fra Tony etterhvert,han fisket med Finnen,Kabbe og co i noen timer til....God Søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...