Gå til innhold

FFS treff Jeløya oktober


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Unknown User

På enkelte steder skulle jeg si at det er helt avgjørende med vadere. Noen steder fungerer uten, men hvis du har så finnes det ingen anledning til å ikke ta dem med. Øya er full av skog som står ned til strandkanten. Det finns så klart steder å fiske på der du ikke trenger vadere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Skal vi spare miljøet litt og samkjøre fra Stensgata kanskje? Lars T og Knut S? Kan jo utvidde det til Adamstuen / Bislet / St Hanshaugen ... Noen her på tråden som bor i de områdene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at dere la treffet til denne helgen :)

Men da kjører vi en liten konkurranse: Dere på Jeløya mot meg i Stavanger. Om å gjøre å få størst og flest fisk 8);D Jeg regner med å fiske en time eller to i løpet av helgen, på et totalt ukjent sted. Så the game is on folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi spare miljøet litt og samkjøre fra Stensgata kanskje? Lars T og Knut S? Kan jo utvidde det til Adamstuen / Bislet / St Hanshaugen ... Noen her på tråden som bor i de områdene?

Skulle gjerne blitt med Swede, men dessverre skal jeg døpe lille frøkna i Sandefjord, så jeg må motvillig melde pass  :( Men jeg kan godt sitte på fra deg og opp til Jokern i krysset Ullevålsveien. Ser jeg har litt lite bordsmør igjen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi spare miljøet litt og samkjøre fra Stensgata kanskje? Lars T og Knut S? Kan jo utvidde det til Adamstuen / Bislet / St Hanshaugen ... Noen her på tråden som bor i de områdene?

Skulle gjerne blitt med Swede, men dessverre skal jeg døpe lille frøkna i Sandefjord, så jeg må motvillig melde pass  :( Men jeg kan godt sitte på fra deg og opp til Jokern i krysset Ullevålsveien. Ser jeg har litt lite bordsmør igjen  ;D

Vi stater jo tidlig på fredag, 07-08 ;D

Så kanskje du rekker noen timer da??? :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur i  Kjellandsvik i går... Var dessverre masse olje og drit i vannet der..Er dette vanlig i Kjellandsvik??  Fikk noen fine blanke på den andre siden av øya  :) Hadde på en gris som knakk kroken min :(

Jeg vet det var noen som hadde ringt inn på 110 i går kveld og klaget på olje flak i vannet. Brann vesenet var og sjekket vannet ved aker på værven uten at de så noe uvanlig og dro igjen. Jeg var på jobb da og tok en vann prøve som de skulle sjekke i dag. Mest sannsynlig en båt som slapp ut litt bare. Så det er mest sannsynlig borte allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...