Gå til innhold

FFS treff Jeløya oktober


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Når du har passert kanalbrua i Moss er du på Jeløya,videre rett fram til første lyskryss,ta til høyre i krysset(skilta Nes bla.)fortsett denne veien langs Mossesundet(nordover)til du er ute av tettbygd strøk,første gård(Kjellandsvik) svinger du av igjennom tunet og parkerer ved Kattehuset(er skiltet).Bred sti/traktorvei, fin å gå,da kommer du etterhvert til et jorde,kryss jordet og gå langs stranda(østover)vi er ved den ytterste odden.God tur og velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som skal på Jeløya som har noe bindemateriale for enkle (mtp binding) saltvannsfluer å avse?

Ser da i første omgang for meg materiale til slikt som fks Deceiver'e, teppesild-saker og kanskje børstemark (reker ser litt vanskeligere ut?). Trenger da alt som trengs til de eventuelle fluene. Krok og "fjær" (hva kaller jeg det? :P) + evt. tusj og øyne (svart bindetråd har jeg. Hvit?) osv..

Hadde vært heeelt knall om noen kunne selge meg litt slikt til en ålreit penge slik at jeg kan komme i gang med saltvannsbindinga mi ;)

Mvh,

Magnus.

edit: For å komme igang med bindinga mi blir vel litt mer korrekt å si enn for å komme i gang med saltvannsbindinga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen det er høstferie for frua, og hvem hadde glemt det? Håper å få besøkt dere der nede, men er redd hun har planer... Men Robert hadde også lyst til å ta en tur nedover å hilse på deg Tony, så kanskje vi kunne få til no senere hvis det skjærer seg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen det er høstferie for frua, og hvem hadde glemt det? Håper å få besøkt dere der nede, men er redd hun har planer... Men Robert hadde også lyst til å ta en tur nedover å hilse på deg Tony, så kanskje vi kunne få til no senere hvis det skjærer seg nå?

Klart det går Børge!

Er bare å komme når dere vil ;)

Hvilken Robert?

Kan nok sikkert være fint med litt hjelp til camp Frode :)

Men fisking først!

Da møtes vi på morgenen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...