Gå til innhold

FFS treff Jeløya oktober


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Frister veldig med en tur og sette opp telt/lavo. Er lite kjent i området så med bål trenger en ved. Er det langt å gå fra bilparkering til odden det er fint å telte?

Nøyaktig 1,18 km, dersom du er sammen med noen som vet hvor du bør parkere, og kjenner stia godt. Men gå forsiktig den siste biten på stia ut. Spesielt hvis du har mye å bære på eller er litt i ubalanse, slik som ofte vi fluefiskere er. Og til opplysning, så pleier det å ligge 2 stk huggorm som soler seg på stia et stykke inni vika der. Sånn i tilfelle du er skvetten. Dere kommer til å kose dere ihjel der ute, men skulle det blåse storm fra sør, så burde dere campe et par hundre meter lenger nord. Der finnes det et par flotte, lune plasser.

God tur, skitt fiske, og plukk opp alt søppelet etter dere. Jeg kommer til å finkjemme området etter endt tur, og ta bilder av den minste senebit eller ølkork for så å legge de inn her, slem som jeg er.

Mvh Fuglefisker, for anledningen turguide, skogvokter og bøddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Har du tenkt sykkle ut da vakdaforfaen? (intern humor som går på at vakda har sluttet å fiske og begynt med sykkling istedenfor. Ja, det er ok å spytte på han litt hvis dere vil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg at treffet blir helgen i uke 40 8-10 okt :)

Det passer best for mange, og er enda tidlig på høsten med tanke på havabbor 8)

Så da håper jeg så mange som mulig kommer!!

Ps. Om noen trenger å overnatte, gi beskjed så ser jeg hva som kan fikses ;)

     Er ikke mange stedene på Jeløya det er lov å sette opp telt..

Helgen om to uker  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...