nox Posted January 21, 2011 Report Posted January 21, 2011 Da har jeg motatt fluer i posten:) Ser bra ut,gleder meg til å teste ut litt nytt.. Ser ut som fiskefangere alle sammen..
Lars Vegas Posted January 21, 2011 Report Posted January 21, 2011 Fikk en hyggelig pakke i går jeg også Takk for fine bidrag! Moro med nye mønster
kippenbroek Posted January 21, 2011 Report Posted January 21, 2011 Får ikke resten av verden se ? Var litt spent på hva fluer som ble sendt rundt Ingen som vil legge ut bilder?
nox Posted January 21, 2011 Report Posted January 21, 2011 Dama har reist til Thailand med alt av kamera utstyr:) Så noen andre må ta på seg den jobben..
sveinroar Posted January 22, 2011 Report Posted January 22, 2011 Mottatt flotte fluer her også men hvem har lagd hvilke fluer osv?.. Uansett tusen takk alle ihop.
Lars Vegas Posted January 22, 2011 Report Posted January 22, 2011 Nesten så jeg er flau over å fortelle hvilke som er mine sett i lys av alle de andre fine fluene Jeg laget Flakkes Kutling, Grizzlygris og E.T. loppa (tangloppa) Skal henge i selen og komme med noen knallfine mønster til neste ring
nox Posted January 22, 2011 Report Posted January 22, 2011 Syns alle fluene var bra jeg;) La vel inn 2 bilder av mine,sild og leo reka.. + en hvit wooly ..
Nummer 9 Posted January 25, 2011 Report Posted January 25, 2011 Fy fa.n så mye bra gutter....Kom hjem fra fjellet nå og hva fikk jeg se...? Julegave på etterskudd! Her var det utrolig mye fint, ser at jeg med hell kunne brukt littt mer tid bak stikka for å komme opp på nivå, men tusen takk skal dere ha alle sammen. Lover å øve til neste ring! Jeg bant en lyserosa cdc reke og 2 sorte mønster.... Gleder meg til å høre og gi tilbakemelding på fangster så fort vintern slipper taket!
Lars Vegas Posted January 25, 2011 Report Posted January 25, 2011 Takk det samme! Var en tur ute i dag for å prøve de forskjellige, men rakk ikke over alt pga. sur vind på en heller vårlig kledd kropp Ut igjen i morgen og da skal skumringsfluene dine få kjørt seg nr 9. Synes de var upåklagelige i motsetning til mine
Nummer 9 Posted January 26, 2011 Report Posted January 26, 2011 Takk Lars. Men det er ikke en eneste dårlig flue i boksen jeg fikk! Mye gøy som blir en fryd å prøve. Lykke til imorgen! Gleder meg til å høre hvordan det gikk - må leve gjennom andre her på forumet, er en litt hektisk periode. Men bygger opp karma til våren virkelig begynner! :)
Lars Vegas Posted January 26, 2011 Report Posted January 26, 2011 Ble heller labert med fiske på meg i dag dessverre. Ble sittende for lenge på jobb så sola var på vei ned før jeg fikk kastet meg i bilen. Handlet litt bindeutstyr i stedet og smeller sammen noe foam greier bak stikka. Har slitt litt med sær ørret som viser aktivitet, men ikke vil ta. Fikk litt inspirasjon fra ringen, så da blir det litt foamkreasjoner som skal stripes fremover
Lars Vegas Posted January 26, 2011 Report Posted January 26, 2011 Joda, men skulle gjerne sett mer Blir lenger og lenger mellom fisketurene, men sånn er det når man er midt i flytteprosess og fruen legger litt beslag på enkelte helger, men det er heldigvis vinter og da er det bedre å skape litt goodwill til vårsesongen setter inn om en drøy måned eller to
Recommended Posts