Gå til innhold

Sjøørret


Enevolds1

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Fy fa.n så mye bra gutter....Kom hjem fra fjellet nå og hva fikk jeg se...? Julegave på etterskudd!

Her var det utrolig mye fint, ser at jeg med hell kunne brukt littt mer tid bak stikka for å komme opp på nivå, men tusen takk skal dere ha alle sammen. Lover å øve til neste ring!

Jeg bant en lyserosa cdc reke og 2 sorte mønster....

Gleder meg til å høre og gi tilbakemelding på fangster så fort vintern slipper taket!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lars. Men det er ikke en eneste dårlig flue i boksen jeg fikk! Mye gøy som blir en fryd å prøve.

Lykke til imorgen! Gleder meg til å høre hvordan det gikk - må leve gjennom andre her på forumet, er en litt hektisk periode. Men bygger opp karma til våren virkelig begynner!

:) :) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble heller labert med fiske på meg i dag dessverre. Ble sittende for lenge på jobb så sola var på vei ned før jeg fikk kastet meg i bilen. Handlet litt bindeutstyr i stedet og smeller sammen noe foam greier bak stikka. Har slitt litt med sær ørret som viser aktivitet, men ikke vil ta. Fikk litt inspirasjon fra ringen, så da blir det litt foamkreasjoner som skal stripes fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men skulle gjerne sett mer  :P

Blir lenger og lenger mellom fisketurene, men sånn er det når man er midt i flytteprosess og fruen legger litt beslag på enkelte helger, men det er heldigvis vinter og da er det bedre å skape litt goodwill til vårsesongen setter inn om en drøy måned eller to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...