Gå til innhold

Ørretboms - "blogg"


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Må henge meg på jeg også  :D

Man glemmer fort å gi komplimenter. Og spesiellt til de som bidrar mye. Man er vel flinkere til å gi komplimenter når man blir positivt overrasket av at en eller annen sullik kommer med noe glupt 1 gang. Sikkert fordi man blir overrasket  ;D

Men med deg Andrè, er det annerledes. Du bidrar med noe konstruktivt hele tiden, og jeg er ivrig fan/bruker av filmene dine, hjemmeside/blogg, Jakt & Fiske, innlegg på FFS osv. Glemmer jo å skryte av hvor mye man setter pris på slike som deg. Kanskje fordi  man etterhvert venner seg til eller forventer det...

Uansett. Takk for alle dine bidrag. Du er ett forbilde  :)

At du i tillegg er en knakanes trivelig og jordnær fyr, gjør jo bildet av deg nærmest perfekt!!  :)

Ta til deg rosen du får Andrè. Det er vel fortjent  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 uker senere...

Denne hadde jeg ikke sett før nå:

http://www.thetroutbum.com/fluefiske/artikler/86-magiskevak.html

Gå ta banen så tøfft :D :D

Terje!

Hadde ikke jeg heller :) Driiiiitbra :)

Det der er hva alt dreier seg om. Ferdig butikk.

Takk så mye, Henning og Terje. Jeg tror vi tenker ganske likt for jeg også synes det var kjempemoro å se på de gutta der vake  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe, driver og ser igjennom en del Islandsbilder som jeg tenkte å legge ut om litt (må bare organisere de ferdig).

Her er et bilde jeg lo godt av - sjekk den karen bak i senga som er komplett overstadig beruset  ;D Her driver gutta og skåler og greier etter en fin fiskedag, og forteller storys, men sjekk fyren i bakgrunnen  ;D Priceless  ;D

Mer kommer  ;)

5271072269_886d7a836f_b.jpg

(PS Ingen kan kjenne ham igjen på bildet, så da går det an å legge det ut. Foto: R. Snellingen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å legge ut litt "spell" fra Island. Så hvis noen vil se, ramler det inn bilder fortløpende her nå.

Trykk i så fall her, og påregn litt useriøs moro. LINK>> : http://www.thetroutbum.com/fluefiske/artikler/93-island.html

Tenkte jeg skulle skrive litt om tanker og ting bak tingene denne gangen. Blottlegge litt moro  ;D For vi har det utrolig moro når vi driver på  8)

CIMG1943.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig bilde Andre. Artig aa see Odd ogsaa. Lenge siden sist.

Men det ser ut som om det er en aldri saa liten klasseforskjell i hans utstyr og ditt. Kinetic?  ;D

Takk, Tore  :) Joa, Odd er going strong og i toppshape - trener jo faen meg mer enn Nordtugen om dagen  :)

Jeg er snart redd han tar meg igjen på utholdenhet den gamle reven  ;D

Jeg og Odd har forrsten bestemt oss for å gjøre noe mer "filmspell" til sommeren, så da har vi plutselig to filmprosjekter på gang. Moro å jobbe sammen igjen  :)

Jeg ble dessverre rivi fra å legge ut noe mer Islandsbilder her tidligere i kveld, for Ola ringte meg og ville ha besøk på sykehuset på en sein lørdagskveld.

Og da la jeg selvfølgelig fra meg alt annet og kastet meg i bilen og dro. Visse ting er viktigere i livet enn andre. Ola er en god fiskekompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er flere Islandsbilder lagt til 

http://www.thetroutbum.com/fluefiske/artikler/93-island.html

IS2120.jpg

Ok, nå snakker vi skikkelig røyespotting. André & Odd spotter seg blanke i øynene. Er det mulig? Er det mulig å spotte 8-10 røyer fra samme sted, mellom 1.5- 2.5 kilo som du ser står og beiter i strømmen? Helt ufattelig moro å se for oss, for i hvert fall ingen av oss har sett det før. Og jeg kødder ikke; fra her vi satt oppe på brinken der, så så vi 8-10 røyer i den sizen i det blanke vannet. Samtidig. Det må være omtrent den eneste plassen i verden hvor det går an.

Nå er Kaldakvisl desverre en saga blott. Ingen får noen sinne mer oppleve denne plassen. Tragisk, for dette var helt sikkert Europas beste røyeplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for titten igjen, Brun. Morro å se flere bilder fra det som ser ut til å ha vært en heeelt okey tur :)

Nå er Kaldakvisl desverre en saga blott. Ingen får noen sinne mer oppleve denne plassen. Tragisk, for dette var helt sikkert Europas beste røyeplass.

Hva er det egentlig som har skjedd med denne elva? (Sikkert blitt sagt, men ikke fått det med meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag her sittet med godt mørkt øl og nytt Ørretboms 3 - Island med stor fornøyelse :)

Likte den kjempegodt ! Det at det ikke bare er ekstreme shoots med døv musikk i bakgrunnen, men litt prat og tull gjør det MYE bedre !

Tusen takk for innsatsen dere legger i det, så jeg kan sitte her å kose meg i sofaen en kald vinterdag med øl og smile mot tv-skjermen.

Mvh Per Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag her sittet med godt mørkt øl og nytt Ørretboms 3 - Island med stor fornøyelse :)

Likte den kjempegodt ! Det at det ikke bare er ekstreme shoots med døv musikk i bakgrunnen, men litt prat og tull gjør det MYE bedre !

Tusen takk for innsatsen dere legger i det, så jeg kan sitte her å kose meg i sofaen en kald vinterdag med øl og smile mot tv-skjermen.

Mvh Per Christian

Tusen takk for det, Per Christian.

EDIT I DAG: Flere bilder lagt til Islandeventyret, klikk her >  Ørretboms- Islandsbilder

Godfisk  :)

FrankF0023.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate. Nå har de ødelagt Kaldakvisl.

Vi har vært så heldige og vært de første til å lage fluefiskefilm fra et par plasser i verden. Men jeg hadde håpet at vi ikke skulle bli de siste som fikk anledning til å gjøre det. Vel, nå er Kaldakvisl ødelagt. Vi høynet vår røst, men det ble for lite i denne sammenhengen.

Tenk hvilken perle av et fiskested som gikk dukken. Kraftutbygging der. Helt utrolig.

Sjekk bildet av utbyggingen.

Utbygging

5290964729_be113775c0_b.jpg

= At dette er borte for alltid. Ingen får mer anledning til å fiske der...Fy f... så tragisk.

5290954713_613488d358_b.jpg

Frank Flage med ei nydelig Kaldakvisl- røye. Dette fisket er borte for alltid.

5291558364_d6a0c16b79_b.jpg

Jeg med ei stor Kaldakvisl- røye. Borte for alltid.

5291559400_ecab4c74ac_b.jpg

Runar og Frank har det trivelig og drar nok ei storrøye. Også dette borte for alltid.

5290964729_be113775c0_b.jpg

Dette er igjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...