Gå til innhold

Ørretboms - "blogg"


André_Brµn

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Moro at dere kjenner den samme føelsen, Håvard og Jan  :D Trolig er vi er smidd ut av samme forma som kjenner samme fryd over nære vak :D

Dette var vakkert Andrè.

Kjenner kriblinga langt inn i sjela :)

Ola, som fiskekompis vet jeg at du holder ting 100% hemmelig, så vi tar oss en tur dit til neste år, som vi har snakket om  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at dere kjenner den samme føelsen, Håvard og Jan  :D Trolig er vi er smidd ut av samme forma som kjenner samme fryd over nære vak :D

Dette var vakkert Andrè.

Kjenner kriblinga langt inn i sjela :)

Ola, som fiskekompis vet jeg at du holder ting 100% hemmelig, så vi tar oss en tur dit til neste år, som vi har snakket om  :)

Takk for det Brun, jeg stiller :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at dere kjenner den samme føelsen, Håvard og Jan  :D Trolig er vi er smidd ut av samme forma som kjenner samme fryd over nære vak :D

Dette var vakkert Andrè.

Kjenner kriblinga langt inn i sjela :)

Ola, som fiskekompis vet jeg at du holder ting 100% hemmelig, så vi tar oss en tur dit til neste år, som vi har snakket om  :)

Takk for det Brun, jeg stiller :) :)

Vi har delt mange fine fiskeopplevelser sammen, Ola, så vi kjører på denne sammen også og håper det beste  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooouuchhh... da ble vinteren plutselig litt tyngre, gitt 8)

nydelig klipp, Andre ;)

Takk, Aardahl.

:) Har mange vakklipp her som jeg koser meg med  :)

Men er ikke sikker på at alle mulige vak jeg har filmet er morsomt for andre enn meg...Noen litt kjedeligere vak enn andre osv  :D

André

Det finns (nesten) ikke kjedelige vak... (ihvertfall ikke i november ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når våren kommer er jeg helt ute, og ikke særlig trygg bak rattet. Selv det minste lille abborvaket får meg nesten til å kjøre av veien. Bare muligheten for at det kan komme til å vake i vannet jeg kjører forbi, er nok til at jeg ikke er nevneverdig oppmerksom på annet enn akkurat den muigheten.

Så nei Andrè, kjedelige vak er det få av... he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha nå sett alle dvdene dine andrè, og også pugget hemmesiden din, og må si jeg sitter her litt stiv i blikket.. FY for en kunst! jeg vil gledelig gi deg tommel opp her jeg sitter, og ikke minst si jeg liker filmene dine, og også si at du er en flott type!  ;D

er ganske fersk, så du har vært til stor inspirasjon for meg ;)

-Vegar Haugerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha nå sett alle dvdene dine andrè, og også pugget hemmesiden din, og må si jeg sitter her litt stiv i blikket.. FY for en kunst! jeg vil gledelig gi deg tommel opp her jeg sitter, og ikke minst si jeg liker filmene dine, og også si at du er en flott type!  ;D

er ganske fersk, så du har vært til stor inspirasjon for meg ;)

-Vegar Haugerud

Andrè er en inspirasjonskilde for oss som har holdt paa en stund ogsaa.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha nå sett alle dvdene dine andrè, og også pugget hemmesiden din, og må si jeg sitter her litt stiv i blikket.. FY for en kunst! jeg vil gledelig gi deg tommel opp her jeg sitter, og ikke minst si jeg liker filmene dine, og også si at du er en flott type!  ;D

er ganske fersk, så du har vært til stor inspirasjon for meg ;)

-Vegar Haugerud

Andrè er en inspirasjonskilde for oss som har holdt paa en stund ogsaa.  ;)

Hei, og tusen takk for det, Vegar. Det er kjempetrivelig å høre  :)

Og veldig moro er det også å høre det fra en erfaren fluefisker som Tore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Andre.

Jeg har sett alle filmene dine,jeg har sett din hjemmeside,dine bilder og lest dine kommentarer om forskjellige emner.Det som slår meg er din utrolige tilstedeværelse og ro du har i det du foretar deg,og din enorme giverglede av kunnskap.Jeg vil få takke deg for alt dette og tar av meg hatten i ærbødighet for det du har gitt meg.Mye har blitt enklere og vintrene blir  ikke så lange når jeg kan sette på en DVD fra "Bomsa".Flue binding får også et nytt innhold når jeg plukke opp dine tanker rundt det temaet.Takker så mye for alle de fine bildene du har vist oss.

TUSEN TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...