Gå til innhold

Fiskefilmer og følelser


Igor Soldo

Hva får fiskefilmer deg til å føle i vinterperioden?  

62 stemmer

  1. 1. Hva får fiskefilmer deg til å føle i vinterperioden?

    • Enorm savn etter fiske og depresjon
      11
    • Savn og fiskelyst
      16
    • Fiskelyst
      13
    • Syk trang til fiske
      15
    • Forbannet
      3
    • Kjedsomhet, lei av de samme flytene, gledesropene osv
      8

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

2 svar per pers.

jeg føler mest av alt kjedsomhet. savner noe "nytt" innen fiskefilm sjangeren.

har ikke sett en fiskefilm på lenge, som får meg til å ha en spes følelse annet enn at jeg synes det er ok de får fisk

men bindefilmer kan jeg se utenproblem ;D

Samme her......

Det frister liksom ikke å putte en fluefiske-dvd i spilleren.

Men bøker derimot leser jeg igjen og igjen.

Anbefaler Pål Krogvolds siste utgave av "Fluefiske"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alt nr 1 som regel. Ikke bare fiske men hele pakka. Fuglesang-lukten av vår-ting spirer og gror-det er lyst og solen varmer.

Ja, mye. Dette savner jeg så fælt om vinteren at jeg kan få depresjoner faktisk.

Sånn har jeg det også vettu,Frode! Om jeg ikke hadde hatt Poden, som holder meg i aktivitet gjennom vinter`n, hadde jeg blitt mentalt ustabil tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igor.. du får spørre pent så skal jeg sende deg en 90 minutter fra forige sesong i finnmark - ferdig redigert. Skal ikke love at det er bra. Men skal love at det er annerledes :-)

pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahhahaha..... beklager det hele. Jeg fatter ikke hva som har skjedd. Heretter skal jeg overhodet ikke trykke på de nissesmileyene. Svarte1 jeg garanterer null homoerotisk fisketurhistoreier. Her er det menn med hår på brøstet på langtur (som slett ikke viser håret hehhehe). Svarte er jeg virusinnfisert eller... ikke jeg som  har tastet det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor tenkte jeg ikke på fluefiske i perioden november til februar. Da fikk jeg se filmen der Rødbergshagen drar på tur etter fjellørreten, og vips så var fluebinding og sesonforberedelser i gang. I år har jeg binding av catskillfluer, blogg og stangbyggerprosjekt som motiverer. Trenger ikke noen film, men får vel kjøpe meg en snart. Er det kommet noe nytt jeg bør se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...