Gå til innhold

Tv2 i dag : Hallingdal, Ørretens Rike


-Lars-

Anbefalte innlegg

Au, da . . . Det stemmer sikkert  :-\

Da blir det markfiske for alle penga, og humoren står nok i høysetet med moroklumper som Bjarne Haakon Hansen og Trond Andersen  :-[

Ja-ja, man får vel i det minste se fra holselva, og sikkert noen andre fine steder . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes programmet var flatt og svært resigert...! Skrale greier.

Hydnefossen var bare klipt inn for at man skulle late som den store fisken ble tatt i Hemsil. Holselva den også.

Olav

Det kom jeg også til å tenke på i ettertid, Olav . . . at det klippet var fra holselva  ;)

Om det hadde vært i hemsil så tenker jeg Grøthe'n stod bak han med balltre, så han ikke turte annet enn å sette den tilbake  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes programmet var flatt og svært resigert...! Skrale greier.

Hydnefossen var bare klipt inn for at man skulle late som den store fisken ble tatt i Hemsil. Holselva den også.

Olav

Det kom jeg også til å tenke på i ettertid, Olav . . . at det klippet var fra holselva  ;)

Om det hadde vært i hemsil så tenker jeg Grøthe'n stod bak han med balltre, så han ikke turte annet enn å sette den tilbake  :D

Spørs om ikke Grøthe sto bak med et balltre,han styrer jo Holselvagreiene nå.

Skjønner ikke hvor de jævlige dråga kommer fra,var ikke sånne der da jeg fiska i Holselva,derfor er det noen år siden jeg sist var der.

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

En av de mest boring produksjonene jeg sett noensinne. Det var forsøk på mye, men som ble helt flatt. Men som noen antyder, et forsøk på å kommersiallisere området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...