Gå til innhold

Når ta ferie?


Vangen

Anbefalte innlegg

Kommer helt an på hvor på Østlandet du skal fiske :)

JEG hadde gjort noe sånn:

En 3-dagers i slutten av Mai ;D

2 siste ukene i Juni

Første uka i Juli

Siste uka i juli

Og første uka i August.

For så å spedd på med litt langhelger utover til sesongslutt omdu har mulighet til å jobbe inn og avspasere....

(Det må enhver arbeidsgiver skjønne at må til) ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 23-27 og reist fortest mulig vekk fra østlandet.

hvorfor fortest mulig vekk fra østlandet?  ??? ???

Kommer helt an på hvor på Østlandet du skal fiske :)

JEG hadde gjort noe sånn:

En 3-dagers i slutten av Mai ;D

2 siste ukene i Juni

Første uka i Juli

Siste uka i juli

Og første uka i August.

For så å spedd på med litt langhelger utover til sesongslutt omdu har mulighet til å jobbe inn og avspasere....

(Det må enhver arbeidsgiver skjønne at må til) ;D

ikke så veldig langt unna det jeg hadde tenkt det der! foreløpig plan var to siste i juni og to siste i juli+første i august...

tenkte også å ta noen dager i sør trøndelag, noen tips om når det kan være fint å dra dit?

langhelger må til !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg helt klart tatt fri fra ca 10. juni - 10. juli, om det er snakk om østlandet.

Baetis'en er i gang stort sett over hele østlandet fra 10'ende juni, og det er den eneste døgnflua man kan stole helt og fullt på  ;)

August er en dritt-måned, om det ikke er bibio-sesong . . .

September kan være veldig bra, om det ikke blåser konstant  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg helt klart tatt fri fra ca 10. juni - 10. juli, om det er snakk om østlandet.

Baetis'en er i gang stort sett over hele østlandet fra 10'ende juni, og det er den eneste døgnflua man kan stole helt og fullt på  ;)

August er en dritt-måned, om det ikke er bibio-sesong . . .

September kan være veldig bra, om det ikke blåser konstant  :)

Neida. August kan være super på høyfjellet, så jeg ville valgt juli og august - høyere og høyere i terrenget for hver uke frem mot midten av august og deretter litt nedover igjen til vårfluefiske i elver. Juni kan fort skuffe om været er for kaldt og lite kommer i gang, og det vakre høstfisket i september er et sjansespill (ligger vel selv på rundt 25% med brukbare tørrflueforhold).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg helt klart tatt fri fra ca 10. juni - 10. juli, om det er snakk om østlandet.

Baetis'en er i gang stort sett over hele østlandet fra 10'ende juni, og det er den eneste døgnflua man kan stole helt og fullt på  ;)

August er en dritt-måned, om det ikke er bibio-sesong . . .

September kan være veldig bra, om det ikke blåser konstant  :)

Enig med Lars. Det er ei god-tid på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg helt klart tatt fri fra ca 10. juni - 10. juli, om det er snakk om østlandet.

Baetis'en er i gang stort sett over hele østlandet fra 10'ende juni, og det er den eneste døgnflua man kan stole helt og fullt på  ;)

August er en dritt-måned, om det ikke er bibio-sesong . . .

September kan være veldig bra, om det ikke blåser konstant  :)

Enig med Lars. Det er ei god-tid på østlandet.

Enig jeg også :) Men fluefiske på høyfjellet som Jørn sier, i august, er gromt det med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...