Gå til innhold

Tapatalk


Oddbjørn

Anbefalte innlegg

Tapatalk er ikke innstallert eller aktivert på forumet. Men det finnes jo en Mod/plugin for SMF som kan innstalleres og gjøre det klart for Tapatalk. I tillegg må man innstallere en App på iPhone hvis man ikke allerede har den.

Skal ta det opp med "sjefen". Jeg innstallerte dette på et testforum på den forrige serveren og Rune skulle se litt hvordan dette funket på sin iPhone. Ble vel nedprioritert litt nå under oppdateringen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ihvertfall vært kult om dere fikk det til. Ser IP Board har en egen iphone app, og den har visst et konkurrerende forum begynt å bruke nå  ;)

Opplasting av bilder fungerer ikke i browseren på iphonen, så hadde vært kanon om en kan finne en app som støtter fluefiskesiden før sommerens turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da er Tapatalk innstallert. :) Det må lastes ned an App til en 15-20 kroner.

Les eventuelt mer her: http://www.bulletstormforum.com/help-suggestions/363-how-use-tapatalk.html

Oddbjørn og Claus har testet dette litt, så de kan kanskje komme med litt erfaringer eller hjelpe til med eventuelle spørsmål? Selv har jeg ingen mobil å teste dette med.

Oddbjørn sa han måtte lage en ny bruker uten "æøå" fordi han fikk problemer med "ø" i navnet sitt. Dette kan dere jo teste og verifisere om det er slik. Jeg stoler på det Oddbjørn sa altså, men det er alltids fint å få verifisert ting. :)

TILLEGGSINFO:

Man trenger ikke lage ny bruker hvis man har æøå i navnet. Send meg en PM, så skal jeg endre brukernavnet (må gjøres av moderator). Visningsnavn blir som før.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TILLEGGSINFO:

Man trenger ikke lage ny bruker hvis man har æøå i navnet. Send meg en PM, så skal jeg endre brukernavnet (må gjøres av moderator). Visningsnavn blir som før.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Test med bilde via iPhone

4fa02596-9646-e24c.jpg

4fa02596-96d4-b576.jpg

Fungerer utmerket dette.

53b0534e-d9b6-4233.jpg

Sent from my LG-P500 using Tapatalk

Hvordan legger dere inn bilder fra telefon?

Eller rettere sagt, fra tapataslk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei

Tapatalk er genialt men opplever at mange av innleggene mangler tekst. Ser kun bruker men selve innlegget er blankt. Noen som kjenner seg igjen? Er de lokale innstillinger eller er det noe med ffs sine innstillinger?

er det tekst i "sitat" du mener? Gjelder kun SMF forum; men du kan kommer forbi det med å disable BBC Code i settings; ikke optimalt men en løsning  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...