Gå til innhold

Sjøørretfiske i LARVIK


vakdaforfaen

Anbefalte innlegg

  • Svar 635
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

ute og fin fisket i 2 timer i dag, helt bleike men fine strømer. lada opp med 18 fots fortom og lopper, dressa for realt indianer fiske! sleit noe med å få de til å sitte men 5 stk i håven, største på 9 hg  og minste på 4 hg. fisket med flyt intermidiate på relativt grunne partier. hadde et voldsomt take på 40 cm vann  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig da! hvor lenge tror du man kan fiske og det fortsatt er så bra som det har vært a ?

jeg og Kenneth (kenjgin) tenkte vi skulle ta en tur nedover om ikke lenge, men vi bor i oslo så det er fort 2 timers tur og vi har begge damer så man må spørre pent i god tid :) selv om de skal begge ha skryt for og la oss fiske så mye!

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute og fin fisket i 2 timer i dag, helt bleike men fine strømer. lada opp med 18 fots fortom og lopper, dressa for realt indianer fiske! sleit noe med å få de til å sitte men 5 stk i håven, største på 9 hg  og minste på 4 hg. fisket med flyt intermidiate på relativt grunne partier. hadde et voldsomt take på 40 cm vann  :D

Frode, på den 18 fots fortommen din, åssen ser taperingen ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke umulig det kristian. blir nok en tur til helga :)

Isen lå i bassenget i Tønsberg da jeg kjørte til jobb  :P

Kommer det ikke god pålandsvind ganske kjapt så er jeg redd det går nedover med fangstrapportene. Har en latterlig travel helg, så får uansett ikke fisket i helgen, men håper på litt rufsete vær fremover så jeg i det minste kan nyte noen bilder av fin høstfisk. Glassklart vann, speilblank film og fallende temperatur tyder på at høstfisket går mot slutten...  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få surret opp noe moro. Semigrisen i hvit, WB m.fl. ;)

Hadde bra fiske i fjor helt ut romjulen, men i løpet av første uka i januar var det 16 minusgrader og da landet jeg "fjorårets" siste kilosfisk. Håper vi blir skånet for nok en sprengvinter. Sjøørreten kan ha godt av å få vilt litt også. Ble tatt noen tonn SØ på isen i Larvik i vinteren som var  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få surret opp noe moro. Semigrisen i hvit, WB m.fl. ;)

Hadde bra fiske i fjor helt ut romjulen, men i løpet av første uka i januar var det 16 minusgrader og da landet jeg "fjorårets" siste kilosfisk. Håper vi blir skånet for nok en sprengvinter. Sjøørreten kan ha godt av å få vilt litt også. Ble tatt noen tonn SØ på isen i Larvik i vinteren som var  :P

Du må prøve femigrisen også! bindt opp en del nå i både rosa og hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...