Gå til innhold

Sjøørretfiske i LARVIK


vakdaforfaen

Anbefalte innlegg

  • Svar 635
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Unknown User

Takk for topptur gutter. God guiding av lokalkjente er alltid gøy. Særlig når de forteller hvor man bør (ikke) gå og bør (ikke) fiske. Jeg husker ikke helt men tror det ble rundt 10 - 12 ørret på meg med en topp på ca 500 gr. Det var en del takes og mistet fisk. For meg var det bare pattegrisen som fungerte (og som jeg fisket med). Jeg fant et hull på et av stedene som leverte fire fisk på seks kast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en knall dag, med mye vær og nye fluehuer ;D

Selv ble det bare 3 små for min del med en del flere slag på flua - men de 3 ble uansett mine første vestfoldørreter so I am happy! :). Artig at den ene spotten var under 1km fra stuedøra! "Gå over bekken etter vann sierru??"

Er glatt med ved neste anledning ;D

Haldor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kjap sprint tur. 1 god time resulterte i 4 SØ i håven på 4-5hg, mistet 3 stk som var støpt i samme formen

men....... der hvor knut s mista en plugg av en fisk for 1 uke siden hadde jeg på en på 3kg+++ i 2 min.. (tror jeg..) lenge til det synger sånn i snøret for å si det slik :P var faktisk så skjelven at jeg ikke fikk kroket de neste tælpene som som tok! hadde flere følge fisk på rosa gris, byttet til en sand farget og da tok de momentant. klart vann og fisket med flyt intermidiate snøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den purken er min, så take it easy 8)

du er herved permitert fra alt fiske frem til 2018

etter det skal du fiske med blikk boks og handsnøre!

Støtter den! Knut har brukt opp kvota si på mange år  ;D

Kjipern med purka, men regner med du ikke akkurat er mindre sugen på å ta turen ut igjen nå  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den purken er min, så take it easy 8)

du er herved permitert fra alt fiske frem til 2018

etter det skal du fiske med blikk boks og handsnøre!

Støtter den! Knut har brukt opp kvota si på mange år  ;D

Kjipern med purka, men regner med du ikke akkurat er mindre sugen på å ta turen ut igjen nå  :D

man vet jo hvordan det er... høl i hue! jo bedre fiske er  jo mer vil man ut! godt jeg jobber natt denne uka, sove noen timer og ut med stanga  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Fan, hadde tenkt meg forbi Larvik idag på vei hjem fra Skien der jeg har holdt foredrag. Fru trengte bilen til husvisning. Nå blir det buss hjem i steden og ikke noe fiske.

Grattis pættis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...