Gå til innhold

Sjøørretfiske i LARVIK


vakdaforfaen

Anbefalte innlegg

  • Svar 635
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Var en snau time i Larvik i dag på veg hjem fra Tønsberg. Med andre ord hadde ikke med vader og slikt, bare stang og snelle:( Men fra en liten hylle på fjellet dro jeg opp 5 fine blanke små prikkefanter største på rundt kiloen. Pættis hadde startet en stund før meg så er ikke helt sikker på hvor mange han dro opp i farta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en snau time i Larvik i dag på veg hjem fra Tønsberg. Med andre ord hadde ikke med vader og slikt, bare stang og snelle:( Men fra en liten hylle på fjellet dro jeg opp 5 fine blanke små prikkefanter største på rundt kiloen. Pættis hadde startet en stund før meg så er ikke helt sikker på hvor mange han dro opp i farta:)

ble vel bråstopp på 5 når du kom! holdt bare på å kroke en 30 kg sel!! da snakker vi at backingen viser seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en snau time i Larvik i dag på veg hjem fra Tønsberg. Med andre ord hadde ikke med vader og slikt, bare stang og snelle:( Men fra en liten hylle på fjellet dro jeg opp 5 fine blanke små prikkefanter største på rundt kiloen. Pættis hadde startet en stund før meg så er ikke helt sikker på hvor mange han dro opp i farta:)

ble vel bråstopp på 5 når du kom! holdt bare på å kroke en 30 kg sel!! da snakker vi at backingen viser seg!!

Jasså, den motorsykkelhjelmen med finner har fått seg ny favorittplass?

Det liker jeg ikke  :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det helt rolig Lars! vi dro fisk 10 meter unna selen så det ække så farlig:) Vi har stått på samme plass flere ganger med sel både foran og bak oss, men det har vært like bra fiske.

Ja, fisk får man uavhengig av sel eller ikke, men tenker på de kiloene med fisk denne krabater drar unna i løpet av dagen ;) Går fort 10-14 kg fisk på en voksen sel pr. dag  :P Enda godt de er pene å se på, så lenge de ikke stryker seg langs skinnleggen min   :-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venta på den Robin!! hahaha  :D;D

Kall meg kjerring, men når du står utvadet til knærne og det er 10 meter i mellom oss så skvetter man greit når en julefeit purke av en sel dukker opp i mellom oss på grunna. De tenna vil ikke jeg ha i leggen  ;D

Skal innrømme at jeg var kjapp ut av vannet. Hadde det ikke vært for at du har så treig reaksjonsevne så hadde du vært like kjapp Robin  ;D Du var tross alt ikke langt bak  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...