Gå til innhold

KILOSFISKEN 2011 BRUNØRRET


Anbefalte innlegg

  • Svar 279
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Denne 2 kg. Superpuppa :) Den samme fisken som på profilbildet

Dæven a gitt :D

ps du må ikke ha stanga over hodet , da er du  dust, ifølge forumet da vel å merke. det er ikke bra haha ;D

For en fantastisk fin fisk.

Hei jeg heter Robert og vil gjerne bli din venn. Haha håper du tar det som fleip ;D Nydelig den andre du la ut  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps du må ikke ha stanga over hodet , da er du  dust, ifølge forumet da vel å merke. det er ikke bra haha ;D

Var det ikke ett eller annet med at det var greit hvis du sto utvadet? Æsj... husker ikke. Vanskelig å være en trendy fluefisker er det uansett!  :-\  ;D

Kjempefine fisker Atle!! Velkommen til forumet  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne 2 kg. Superpuppa :) Den samme fisken som på profilbildet

Dæven a gitt :D

ps du må ikke ha stanga over hodet , da er du  dust, ifølge forumet da vel å merke. det er ikke bra haha ;D

For en fantastisk fin fisk.

Hei jeg heter Robert og vil gjerne bli din venn. Haha håper du tar det som fleip ;D Nydelig den andre du la ut  8)

He he ;D Dust på bildet da,,,første gang med stanga over hodet :) skal ikke gjenta seg ;D

Bra du liker Ørreten da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne 2 kg. Superpuppa :) Den samme fisken som på profilbildet

Ajajaj, Atle! For noen klædder!

Begge fra Norge?(Egentlig uinterresant, men nysgjerrigheten løper avgårde. Og er det her på Berget, kan du godt sende en PM, altså. Ittno` problem! Skal ikke si det til en sjel. Sånn rent bortsett fra til de som blir mine Beshcte Vheeenner rundt bålet en sen skjenkekveld.) ;D

Jo, Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne 2 kg. Superpuppa :) Den samme fisken som på profilbildet

Ajajaj, Atle! For noen klædder!

Begge fra Norge?(Egentlig uinterresant, men nysgjerrigheten løper avgårde. Og er det her på Berget, kan du godt sende en PM, altså. Ittno` problem! Skal ikke si det til en sjel. Sånn rent bortsett fra til de som blir mine Beshcte Vheeenner rundt bålet en sen skjenkekveld.) ;D

Jo, Velkommen!

Joda, de er fra Norge ;) Klager ikke over årets sessong  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne 2 kg. Superpuppa :) Den samme fisken som på profilbildet

For en nydelig ørret  :D

PS ! Stanga på nakken passerer om det utføres som parodi  ;D

Og det kommer fra mannen med stang under haka  ;D

Joda, men jeg er naturlig tøff både i hue & ræva, så det blir liksom ett fett åssen jeg gjør det  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...