Gå til innhold

Ørretfiske på Tv2, langfredag kl 19


-Lars-

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller var dette alt annet enn bra?

Beklager om jeg tråkker noen på føttene her, hvis de bak dette henger her inne, men slikt finner vi mye bedre versjoner av, på Youtube, Vimeo, etc.

Kameraføring var som en passe god familiefotograf får til på feriefilmene.

Selve kvaliteten på bildene var nøddelige! Men det er vel sånn 7D er.

Undervannsscenene var helt OK. Selv om man repeterte samme scenen flere ganger.

Men noen virkelige fiskeopplevelser fikk vi vel ikke?

Er dette bare en kameratgjeng som har tatt litt film, hvor ingen har vært dedikert fotograf, og sendt inn åpningscenene til tv2? For traileren så riktig så bra ut. Og innflyvningen var nydelig!

Og for en gjeng med alvorlige menn, da!

Ærlig talt! Dette var en skuffelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bmathies

For å være bånn ærlig, så synes jeg dette ikke akkurat var noe fiskefilm. Hvor var actionsenene etc. Noen få sekunder med fisk, 25 min med prat. Dårlig synes jeg. Og hvorfor skal vi holde dårlige kritikker for oss selv?. Man må jo tåle å høre andre ting enn kunn ros også.

Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvem som laget filmen, men det er kanskje like greit å holde det for seg selv om mann ikke liker filmen?? Så slipper mann eventuelt å tråkke andre på føttene? :rolleyes:

Totalt uenig.

Her har man solgt inn et produkt til tv2, som vises i hele landet.

Da er det "offentlig" nok.

Så da driter man i om man tråkker folk på tærne.

Man forventer seg god underholdning, og en opplevelse, og så kommer det bare greier vi kunne fått på Norge Rundt.

Men dårligere filmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvem som laget filmen, men det er kanskje like greit å holde det for seg selv om mann ikke liker filmen?? Så slipper mann eventuelt å tråkke andre på føttene? :rolleyes:

Totalt uenig.

Her har man solgt inn et produkt til tv2, som vises i hele landet.

Da er det "offentlig" nok.

Så da driter man i om man tråkker folk på tærne.

Man forventer seg god underholdning, og en opplevelse, og så kommer det bare greier vi kunne fått på Norge Rundt.

Men dårligere filmet. 

Ok, må nesten si meg enig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare sett slutten og det var kansje ikke helt som jeg håpet men men.

Virker som en morsom måte og dra på tur da. Rafte nedover på flåter.

Kunne jeg tenke meg å prøve en gang. Når man i tillegg vet at bamsefar lusker i buskene langs bredden så er man nok litt skjerpet og.

Selve fisket fikk jeg ikke noe inntrykk av det kvarteret jeg fikk sett. "oi, der var det vist en som bet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skuffende dårlig. Som fluefiskefilm helt bak mål, de som ikke fikk med seg denne gikk ikke glipp av noe som helst. Det var som Juvis sier, campingfilm. Bortsett fra noen opptak fra helikopteret fikk de ikke med seg noe av den storslåtte naturen en gang.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...