Gå til innhold

Hurra for Lars, som fyller 100 år :D


Tor Arne

Anbefalte innlegg

Grattis med hundreårsdagen til verdens beste fluefisker! ;D

Hå-hå . . . De fleste ville vært kledelig beskjedne og vridd seg unna denne, men her treffer du spikeren på hue, og jeg sier takk som byr  ;D

"Nå er Tor med hammeren ute med stanga igjen . . . da kan vi bare glemme å få fisk", sier mjøsfiskerne, når jeg står på gjøvikstranda og avfisker land langs østsida av mjøsa , vel og merke med 7'er-stanga, men det er klart jeg er god  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Takker så mye for alle gratulasjoner  :)

Nå er heldigvis dagen min over, så værsegod neste  :D

Da kan vi jo gratulere BOB DYLAN med 70 års dagen i dag :D :D

Det fortjener KONGEN av gode tekster ;D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Gratulerer med overstått Lars :)

40 er ingen alder. Eller jo, det er det :)

Gleder meg til åse deg kaste med en fluestang. Er noe jeg har drømt om i lengre tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått Lars :)

40 er ingen alder. Eller jo, det er det :)

Gleder meg til åse deg kaste med en fluestang. Er noe jeg har drømt om i lengre tider!

Det har visst ikke jeg sett heller,men nå skjønner jeg hva som klekka rundt beina mine på Koppang,der jeg gikk for å få være litt i fred på andre siden av elva:Det var fluene til Lars ! ;D

Eller "Bakstikkfluen" som han heter nå for tiden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått Lars :)

40 er ingen alder. Eller jo, det er det :)

Gleder meg til åse deg kaste med en fluestang. Er noe jeg har drømt om i lengre tider!

Håper du har evne til å se i slow motion, hvis ikke skjønner du ikke hva som skjer før det er over  :)

Det eneste jeg har noe å hente på innen fluekasting er tempo . . . der er det marginalt å hente, men det går mer på materialet i stanga enn mine ytelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi jo gratulere BOB DYLAN med 70 års dagen i dag :D :D

Det fortjener KONGEN av gode tekster ;D

Terje

Ja, det gjør han virkelig. Gratulerer Bob!

Grattis, Bob  :D

Håper du har anledning til å møte på koppang-treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Hedmarkens 7'ende far i huset! En mann jeg lenge trodde var en stor k... pga noen utenomsportslige innlegg i diverse kortlinetråder.

Så feil kan man ta..., får spandere en øl hvis vi skulle treffes en dag  :D :D

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Hedmarkens 7'ende far i huset! En mann jeg lenge trodde var en stor k... pga noen utenomsportslige innlegg i diverse kortlinetråder.

Så feil kan man ta..., får spandere en øl hvis vi skulle treffes en dag  :D :D

:)

bjorni

Har bare hatt godt å si om deg Bjorni, men her spolerer du altså hele greia med å nevne mitt navn i forbindelse med hedmark  :o  >:(

Mer graverende kan man knapt fornærme en totning (oppland), og dette kommer til å svi en stund !

Men ok, spanderer du den ølen så er jeg villig til å godta en unnskyldning  ;D

Neida, takker så mye  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars tar vel en tur til Rena i år, og finner seg en gran han kan stå under med vann til godt opp på brystkassa. Derfra er det bare å legge et lavt rullekast 28 meters oppstrøms mot en bakevje med en gedigen luftmending for å komme over det raske partiet i midten. Det er da man skjønner Lars sin vanlige kommentar etter en dags fiske (ja, ryktene går): "Je fekk dobbelt så mange som ælle dom andre te sammen, og dom va tredobbelt så store. Je fatte itte å dom driv med".  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Hedmarkens 7'ende far i huset! En mann jeg lenge trodde var en stor k... pga noen utenomsportslige innlegg i diverse kortlinetråder.

Så feil kan man ta..., får spandere en øl hvis vi skulle treffes en dag  :D :D

:)

bjorni

Har bare hatt godt å si om deg Bjorni, men her spolerer du altså hele greia med å nevne mitt navn i forbindelse med hedmark  :o  >:(

Mer graverende kan man knapt fornærme en totning (oppland), og dette kommer til å svi en stund !

Men ok, spanderer du den ølen så er jeg villig til å godta en unnskyldning  ;D

Neida, takker så mye  :D

Du får bare tilgi Lars,det er jo ikke så greit å holde orden på verden for disse Vestfoldingene. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffer jeg deg en dag Willy, spanderer jeg gjerne en øl på deg også :)

(selv om du ikke fortjener det akkurat nå.. ;D ;D)

:)

bjorni

Nå har jeg tenkt meg til NC 17-18 juni,så det skulle være en mulighet til at vi kunne ta en øl  cccheers sammen. ;)

(Hvis jeg ikke kjører feil og havner på Nordagutu.) ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...