Gå til innhold

Hurra for Lars, som fyller 100 år :D


Tor Arne

Anbefalte innlegg

Gratulerer til Lars, en av verdens klart beste fluekastere! Dette er karen som sveiser sammen to WF snører til et DT, eller bare forlenger runningline med 30 meter for å ikke å få sår i fingra fra backingen. Det er bare å bøye seg i støvet. Her hjelper ikke trening. Slike ferdigheter har også med genitikk/kroppsutforming. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen Lars!! Ble det filtersigaretter på den store dagen, eller var du som totninger flest, opptatt av minst mulig forandringer og rullet i dag også ;D

Det ble rullings på formiddagen Stian, men da kjerringa vartet opp med fersk tomatsuppe m/makaroni for å gjøre stas på fangstmannen i huset (altså meg), så var det bar å ta frem sigaren  :)

Fikk gavekort på 75kr på Biltema av arbeidskollegaene også, så jeg skjønner jo at jeg må være en likandes kar.

Gratulerer Lars,du holder deg godt til og være 100år,trodde ikke et sekund på at du var eldre en 94år... :o

Øyet som ser, Glenn . . . Øyet som ser  ;)

Selv jeg kan se at jeg er uvanlig velbygd, noe fulltrefferen til Torleiv også viser, men jeg syntes kanskje damene etterhvert kan innse at jeg ikke er noen avlsokse lenger.

Gratulerer til Lars, en av verdens klart beste fluekastere! Dette er karen som sveiser sammen to WF snører til et DT, eller bare forlenger runningline med 30 meter for å ikke å få sår i fingra fra backingen. Det er bare å bøye seg i støvet. Her hjelper ikke trening. Slike ferdigheter har også med genitikk/kroppsutforming. ;D

Denne ventet jeg på Jørn, og det var heller ikke uventet at det var du som kom med rette ord for penga  ;D

Film og bok kommer snart, med foreløpig arbeidstittel "Halvdan Gattkroker, Spey-Leif & The Tulliban Riders", og her vil jeg nok avsløre hemmligheten bak noen av mine kunstner.

I dag var det tid for å mimre litt, så jeg fant frem den hønngamle Sage Sp'en min med silkesnøre, for å minnes hvordan fluefisket artet seg i min spede ungdom, rett før 1. verdenskrig.

Takk for gratulasjoner, forresten  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...