Gå til innhold

Packlite regntett jakke


Stian38

Anbefalte innlegg

Orker ikke løpe rundt med skalljakke uansett vær og har dratt frem den gode, gamle og deilige bomullsanorakken igjen. Ønsker derfor anbefaling på god packlite jakke som tar liten plass i sekken og som holder regnet ute. Helst med hette. Noen som bruker dette og har noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp deg en simms paclite.

du finner de på ebay til en billig penge. de nyeste versjonene koster rundt 200$, altså ca 1000,-

syntes ikke dette er så ille pris faktisk. det er tross alt gore tex.

eldre versjoner selges til rundt 150$, ser det ut til.

må selvfølgelig påberegne frakt om mva, men det blir fortsatt billigere enn om du kjøper i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Simms Paclite selv, men kan ikke nekte for at det er litt grilldress-preg over den  ;D

Spiller selvfølgelig ingen rolle, når jakka enkelt kan krølles sammen å puttes i sigarettpakka om det skulle komme noen.

Ellers er det bra tilbud på Paclite-jakke her, men det krever at man er glad i litt farger  ;) :

http://www.levelninesports.com/Cloudveil-Crystal-Creek-Jacket-Mens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Ser ut som jeg ryker på Simms siden flere har gode erfaringer med den. Og så er jeg så dårlig på utenlandshandel. Burde vel satt meg inn i hvordan og kjøpt derfra, men går for norske butikker denne gangen også.

For hver bedrift som går dukken i Norge, må jeg betale flere % i skatt uansett. Gutta/jentene som har tid til å sitte på cafè i Gågata i Kongsvinger hele dagen, skal ha "lønna" si den 20-ende hver måned. Så da må skattene inn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arcteryx Beta Pacliteshell.

Har vært gjennom tre Pacliter, og denne står som klar nummer én. Tettsittende, men likevel veldig bevegelig. Hette som "rammer inn" ansiktet og gjør at du ikke blir våt på brillene. Veldig god pusteevne og vanntetthet (med jevnlig impregnering).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...