Gå til innhold

Scott flyrods


-Lars-

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Nydelig snutt !

Den viser hvorfor jeg blar opp etpar ekstra lapper for ei fluestang...  (Jeg er sikkert teit, men men...)

En annen sak de nevner som jeg har sans for er at de er "made for fishing" ikke bare kasting. (Der ligger mye av misforståelsen av G-serien...)

Hvor er de feite kjerringene som visstnok surrer US-stenger i denne videoen? Det var jo den reima jo !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er de feite kjerringene som visstnok surrer US-stenger i denne videoen? Det var jo den reima jo !

Neppe tilfeldig.. ;)

De kvinnfolkene som ikke er all verden å se til må nok pent sitte hjemme med blanks og surretråd . . .  I produksjonslokalene er det kun de som kan lure til seg kunder som får vanke (Ihvertfall når det skal filmes der)  ;D

Håper det er hun i filmen her som har surret og påført skriften på mine Scott-stenger, men mistenker vel at det kun er custom-stengene som får slik særbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s4s 9 ft #7----- rett og slett det aller beste som er leget i denne klassen. ;D

kan tyde stødig vakker skrift på min nye Scott F2 også , håndmalt og lekkert....

Fikk ett stangrør i Carbon til 4 fot 4 delt her for 3 uker siden , rett og slett utrolig flott , nesten for flott til å brukes....

Har aldri sett maken finish på en stangtube,.

mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ett stangrør i Carbon til 4 fot 4 delt her for 3 uker siden , rett og slett utrolig flott , nesten for flott til å brukes....

Har aldri sett maken finish på en stangtube,.

mvh Espen

Hmmm . . . 4 delt stang på 4 fot . . . Det vil jeg tro er ei snerten lita stang og et stangrør som egner seg fint til lommelerke, Espen  ;D

Regner med stanga er på litt mer enn 4 fot, men flisespikkeri går aldri av moten  ;D

Snakker du om Scott stangrør her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ett stangrør i Carbon til 4 fot 4 delt her for 3 uker siden , rett og slett utrolig flott , nesten for flott til å brukes....

Har aldri sett maken finish på en stangtube,.

mvh Espen

Hmmm . . . 4 delt stang på 4 fot . . . Det vil jeg tro er ei snerten lita stang og et stangrør som egner seg fint til lommelerke, Espen  ;D

Regner med stanga er på litt mer enn 4 fot, men flisespikkeri går aldri av moten  ;D

Snakker du om Scott stangrør her ?

Han mener kanskje en slik:

http://www.simmsfishing.com/site/cigar_humidor.html

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ett stangrør i Carbon til 4 fot 4 delt her for 3 uker siden , rett og slett utrolig flott , nesten for flott til å brukes....

Har aldri sett maken finish på en stangtube,.

mvh Espen

Hmmm . . . 4 delt stang på 4 fot . . . Det vil jeg tro er ei snerten lita stang og et stangrør som egner seg fint til lommelerke, Espen  ;D

Regner med stanga er på litt mer enn 4 fot, men flisespikkeri går aldri av moten  ;D

Snakker du om Scott stangrør her ?

Humidor.... ;D

Neida , jeg skrev feil røret er i helcarbon , blanklakkert , finnes å få kjøpt om man bestiller stang via customshop , tror de er i begrenset opplag foreløpig , jeg fikk fatt i ett , fantastisk vakkert , skal se om jeg ikke får tatt ett bilde og lagt ut , ligger som sagt ikke på scotts hjemmesider.

det passer for stenger på 9 fot og opp til klasse 5-6 uten butt , på grøvere stenger er røret tykkere , går nok å få det oppi allikevel men.

skrukork av aluminium som øvrige REC derfra.

superfinish og kvalitet , røret veier 278 gram noe som må sies å være svært lett.

jeg kommer ikke til å bruke det , med mindre jeg får vektproblematikk mht til flyreiser.

finish som på highend carbonrammer i racersykler.

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Hadde vært drømmedama det der hvis ho ikke foretrakk damer selvsagt. Blir jo ikke mindre fin av den grunn:)

Hun sier i filmen "my girfriends calls me a she-man" (Fordi hun driver med fiskestenger) Damer i USA kaller venninner "girlfriens"..  De er ikke "dykes" av den grunn...

Ikke et ondt ord om Theresa !   

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,.....

Det morsomme med disse merkene som Scott, Sage og Winston er at mna VET at stengene blir laget med en viss stolthet , i tillegg til at man får det ypperste av kasteegenskaper.

På min F2 glass er det utsøkt malingsarbeide på buttdelen. sort på dyp gult.....vakkert.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...