Gå til innhold

Rett og slett en vakker film om Göran Andersson


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Vil bare dele denne filmen med dere gutta, for dette er den vakreste, fineste fluefiskefilmen jeg har sett i hele 2011.

Göran A. som besøker US and A  :) En mann med sterke meninger vet de fleste av oss, men allikevel så lave skuldre.

"Ignore the bushes - imagine that the bushes are not even there"   ;D er et bra utsagn.

Klippet fant jeg på http://www.vakmag.com, som de hadde linket til på Vakmag updates her på FFS, så noen av dere har sikkert sett den alt, men denne fortjener en egen tråd. Sjekk så rå, vakker filming.

EDIT: Se den i full size på Youtube:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilete og fint klyppt :D. Inspirerande film og sjå.

Ja, enig, dette var vakkert. Her har vi filmatisk og inspirasjonsmessig noe å strekke oss etter alle mann  :)

Jeg ble også skikkelig inspirert.

Hører han ikke er fornøyd med norge. Håper han holder seg i sverige fremover..

;D

Hei, Frode. Med mine begrensede lakse- og engelskkunnskaper, så høres det allikevel

bare ut som han utreder forskjellen mellom norske lakseelver, og elva der. Etter mitt øre liker han nok mer norske elver enn denne US and A-elva her, fordi laksen står på mer logiske plasser enn disse fiskene her, men jeg vet ikke om jeg forstod det rett i klippet her, så ta det med en klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt Svein Rødbergshagens foredrag fra disse turene, og det virker absolutt spennende nok  :)

Da var du på Raufoss, det var midt på vinteren, 25 minusgrader og du var full. Mange elementer som påvirker ditt syn på fiskeforedrag. Tror du bør sjekke litt mer rundt dette fisket før du tømmer bankboka, og ikke stole blindt på følelsen du satt med da...  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt Svein Rødbergshagens foredrag fra disse turene, og det virker absolutt spennende nok  :)

Da var du på Raufoss, det var midt på vinteren, 25 minusgrader og du var full. Mange elementer som påvirker ditt syn på fiskeforedrag. Tror du bør sjekke litt mer rundt dette fisket før du tømmer bankboka, og ikke stole blindt på følelsen du satt med da...  ;D

Trodde jeg var full, men du må ha vært helt kanakkas  ;D

Tror nemlig ikke han hadde noe fra steelhead-fiske der, foruten ørretfiske i patagonia . . .

Nei, det er noen år siden jeg hørte dette steelhead-foredraget med Svein.

Men dere fra glåmdalen ser vel ikke forskjell på steelhead og brunørret uansett  ;D

Skal ta deg med på steelhead-fiske i hunnselva til høsten igjen jeg Stian, og samtidig lære deg litt om dens vaner og uvaner  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...