Gå til innhold

Fluefiske video, -Sørlandsørret-


Trond Willis

Anbefalte innlegg

Her er et lite klipp ifra 2010.

Fisket var ikke allverdens dette året, men napp ble det. I hvert fall på noen av oss!

Sensitive seere advareres mot sterke scener i dette klippet, og storfangsten tror jeg er oppimot Norges rekord!

Vi skulle egentlig være 3 stykker på den turen, men Lars måtte bli igjen hjemme. Han hadde nok noen søvnløse netter mens han funderte på hvordan turen gikk for Ole og meg selv….Tror ikke han var så fokusert på hvordan selve fisket var, men han var mer opptatt av hva som skjedde når vi ikke fisket.

Link til filmen:

Hvor vi var sier jeg ikke…..! :-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ronny.

Er filmet med et canon 550d. Kvaliteten er dog komprimert ihjel.

Det gir utrolig bra bilder med speilrefleks kamera, men man er nesten avhengig av stativ om man skal lage noe vettugt.

Ellers har jeg brukt litt filter effekter i redigeringen , for å få fram den "romantiske" stemningen.

Dette er egentlig kun en scene som var tiltenkt i et litt større prosjekt.

Om prosjektet noen gang landes vet jeg dog ikke..

edit: for det var film utstyr og etterbehanding du lurte på? Ikke utstyr og hva som skjer seinere i filmen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker adobe premiere pro, som egentlig er litt overkill, men har brukt det noen år og er det jeg er mest komfortabel med. Det er jo stort sett bare enkel klipping jeg driver med, og til det kan man jo bruke hva som helst. Har forsøkt Sony Vegas også, men synes det er noe uvant.

Om du er ute etter et greit redigeringsprogram ville jeg sett på premiere elements.(om du også er pc bruker da.Mac har jeg ikke noe kjennskap til.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...