Gå til innhold

Pinlige øyeblikk som fisker.


Ruffen

Anbefalte innlegg

. . Ingen av oss tenkte i det hele tatt, tenker jeg vi sier  ;D

Godt konkludert  ;D ;D

Dette var nesten for "godt" til å være sant! Tenk å kunne fått sett dette  ;D

Jeg kan garantere deg at dette er den episoden jeg mest kunne tenkt meg å hatt på film av alt jeg har opplevd.

Skal vedde på de snakker om oss der oppe enda  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hehe fin Lars.

Jeg husker ikke så mange episoder, men har jo en som blir heller vag med tanke på at jeg har blitt grå i håret.

Broder Glenn kan sikkert fortelle den bedre.

Jeg var litt liten når det skjedde men slukstang det hadde jeg. Fra D.A.M og det var teleskop, fattern hadde skaffa et helt busslass med sånne stenger i alle tenkelige gramsaker.(pioner americahandler) ;D De knakk i hytt og pine , men ingen fare, var bare å hente en ny i baggasjen på mazdaen.

Historien var ihvertfall sånn at vi tre, fattern, bror, og jeg sto et eller annet sted på strynfjellet og vippet opp småørret til den store gullmedalje, hvor da en tysk turist, som fikk en stang av fattern vippet opp sin første ørret noensinne.

Gestikuleringa tilsa at han lurte på hvordan han skulle avlive den lille saken. Lille bror, som var litt større en meg, hadde akkurat en liten sak på vei inn og han tok å beit hodet av fisken og spyttet det bakken.Tyskeren nikket godgjennende og tommel opp, og gjorde det samme. Pinlig for han hvis han forsatte å gjøre det på den måten, en god latter for oss, og en god start på en fin fiskekarriere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg ble litt flau over padlingen deres Lars ;D ;D Alle har vel følt det sånn i kano en gang. Godt det ikke var kayak!! ;D Har padlet kano siden jeg var liten og har fått noen AHA opplevelser jeg og, serlig i rennende vann.. Men spesielt en ting er greit og vite med kano. IKKE synk den når den skal vaskes. Fikk den glupe ideen litt utpå et vann etter min far hadde kjeftet på meg på grunn av fiskeslo og dritt i båten. Vi fant ut en kompis og jeg at vi padler 20 meter utpå for der er det litt dypere ca 150cm. Lurt ikke sant. Ingen problem og kantre den for og vaske den men litt værre og få dritten på land igjen. Men kanoen var jo ren nå så alt vi hadde gjort kunne jo ikke være galt.. Min far hadde ikke helt samme synet på den saken. Han hadde nemlig sunket en kano før? Vi måtte dra den jævla kanoen på land med bil. Mener og huske vi ikke fikk padle mer den sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg ble litt flau over padlingen deres Lars ;D ;D Alle har vel følt det sånn i kano en gang. Godt det ikke var kayak!! ;D Har padlet kano siden jeg var liten og har fått noen AHA opplevelser jeg og, serlig i rennende vann.. Men spesielt en ting er greit og vite med kano. IKKE synk den når den skal vaskes. Fikk den glupe ideen litt utpå et vann etter min far hadde kjeftet på meg på grunn av fiskeslo og dritt i båten. Vi fant ut en kompis og jeg at vi padler 20 meter utpå for der er det litt dypere ca 150cm. Lurt ikke sant. Ingen problem og kantre den for og vaske den men litt værre og få dritten på land igjen. Men kanoen var jo ren nå så alt vi hadde gjort kunne jo ikke være galt.. Min far hadde ikke helt samme synet på den saken. Han hadde nemlig sunket en kano før? Vi måtte dra den jævla kanoen på land med bil. Mener og huske vi ikke fikk padle mer den sommeren..

He-he . . . Ja, vi burde nok ha øvd litt i stille vann først, og i det minste blitt enig om hvem som styrer, når det blir nødvendig  ;D Dette visste vi jo i teorien, men det var langt fra teori til praksis i dette tilfellet.

Ja, det er utrolig så mye vann det går i en slik kano, om man kantrer den . . . Vi hadde ihvertfall et svare strev med å få snudd og tømt den.

Hehe fin Lars.

Jeg husker ikke så mange episoder, men har jo en som blir heller vag med tanke på at jeg har blitt grå i håret.

Broder Glenn kan sikkert fortelle den bedre.

Jeg var litt liten når det skjedde men slukstang det hadde jeg. Fra D.A.M og det var teleskop, fattern hadde skaffa et helt busslass med sånne stenger i alle tenkelige gramsaker.(pioner americahandler) ;D De knakk i hytt og pine , men ingen fare, var bare å hente en ny i baggasjen på mazdaen.

Historien var ihvertfall sånn at vi tre, fattern, bror, og jeg sto et eller annet sted på strynfjellet og vippet opp småørret til den store gullmedalje, hvor da en tysk turist, som fikk en stang av fattern vippet opp sin første ørret noensinne.

Gestikuleringa tilsa at han lurte på hvordan han skulle avlive den lille saken. Lille bror, som var litt større en meg, hadde akkurat en liten sak på vei inn og han tok å beit hodet av fisken og spyttet det bakken.Tyskeren nikket godgjennende og tommel opp, og gjorde det samme. Pinlig for han hvis han forsatte å gjøre det på den måten, en god latter for oss, og en god start på en fin fiskekarriere.

Denne var det klasse over, Robban  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Påfyllinga av vindusviskervæske på de gamle Citroen CX stasjonsvogn / varebil var bak i lasterommet.....jeg hadde sovet en lang god natt i bilen på Svanemadrass.... jeg våknet opp at det var mange mennesker på parkeringa ved vannet jeg hadde fisket i kvelden før..... etter lange netter må man som regel pisse, og det noe jævlig som jeg måtte pisse....... Jeg hadde sovet naken i soveposen, klærna lå i framsetet mellom oss enne varevilveggen..... jeg hadde ingen lyst til å skride ut på parkeringsplassen med alle turmarsdeltagerene...... Heldigvis hadde jeg en 1 1/2 liters flaske slengende i bilen.... med en kniv fikk jeg skjært av flasken litt nedpå flaska og gjort mitt fornødene med et puh....... så tok jeg og heldte urinen nedi vindusspylertanken..... åpna bakluka og hoppa sovesekk  fram til føresetet hvor jeg fikk på meg klærna og kjørte avsted med vindusspyleren på fullt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...