Gå til innhold

Prosjekt NRX


Anbefalte innlegg

Jeg nekter å tro at ei fluestang som skal rigges, shines eller repareres kan havne i bedre hender enn hos deg, Glenn . . .

Du er utrolig dyktig  8)

nå veit itte det

Nei , men vi andre veit det. Enig med Lars.

For mange gamle bautaer som lenge siden er forbigått av noen som virkelig vet hva de driver med.

Men det er min mening , skål bror og tilgi min frittalende settning, den står jeg for :D.

Men over til noe hyggelig. Fredrik lurte på forrige fluebinding om du kunne lage om hans favorittsage til en silstarkopi.

Han sa det til meg , men lurte på om vi kunne holde det uten om forumet ;).

Han mente da den Silstaren som hadde burgunderrøde surringer.

Ja du husker den vi brukte til både mark og flue ;D

skål fredrik ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg nekter å tro at ei fluestang som skal rigges, shines eller repareres kan havne i bedre hender enn hos deg, Glenn . . .

Du er utrolig dyktig  8)

nå veit itte det

Nei , men vi andre veit det. Enig med Lars.

For mange gamle bautaer som lenge siden er forbigått av noen som virkelig vet hva de driver med.

Men det er min mening , skål bror og tilgi min frittalende settning, den står jeg for :D.

Men over til noe hyggelig. Fredrik lurte på forrige fluebinding om du kunne lage om hans favorittsage til en silstarkopi.

Han sa det til meg , men lurte på om vi kunne holde det uten om forumet ;).

Han mente da den Silstaren som hadde burgunderrøde surringer.

Ja du husker den vi brukte til både mark og flue ;D

skål fredrik ;D

Det går fint...masse rod skinz kler Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blå bil, blå fiskecaps, favorittflua er Blue Charm, og nå en NRX med blå surringer.

Synes ting begynner å henge sammen. ;D

Og helt ærlig synes jeg det er i overkant forfengelig  :-* å endre surringene på en fluestang :P

Men når det først blir gjort, ser Glenns valg og arbeide helt eksellent ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her vlir jo bra Glenn.. Syntes den stanga var grusom orginal.. Aner ikke hva disse designerene hos loomis har drukket men noe sier meg at vi bør holde oss langt unna... Har tenkt litt på og rigge om en stang selv men ser for meg at det må være en helvettes jobb og fjerne gammel lakk og få det pent?..

Likte  de sorte surringene med sølv pyntestripe på midten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er en svoren Loomis tilhenger må jeg si at NRX ser helt forferdelig ut..

Er ikke enig....

Jeg var skeptisk, særlig etter å ha sett den i annonser og omtaler, men jeg endret mening etter å ha sett en NRX live ;)

Gi den en sjanse så skal dere se at Loomis designerne ikke har vært helt i ørska 8)

Jeg er mere skeptisk til snellefestene til GLX Stinger ( har også en slik). Synes de er vel glorete. Nei NRX'n vokser seg når den kommer i sitt rette element, med blå elv og blå himmel som kulisser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike denne blir flott!  8) Bruker NRX stenger selv og maken til stenger skal man lete lenge etter!

Klart fargevalget kan jo diskuteres - syntes de er litt kule (selv om jeg oftest ikke tør innrømme det i flertall  :-X) Får den i grønn også nå; selv om det ikke hjelper stort  :-\

Ser ut til at varianten din blir helt rå Glenn!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva driver du med nå Glenn - ombygging hvorfor?

G.Loomis syntes stengene var så stygge at jeg skal bygge om alle sammen... :)

Neida for en kamerat av Gisle.

Ikke ofte jeg skryter av deg Glenn, men her er du en ener ;D ;D ;D

hehe neida, men seriøst litt enig med oppdragsgiver, og synes litt synd på deg.

For et projekt å få det fint, men av erfaring så trur jeg det er få som matcher deg der ;)

Jeg har desverre sett, kastet og hørt historien om noe jeg aner er ditt neste prosjekt etter denne.

Har sett mange slitte fiskestenger , men akkurat dennne tar kaka.

Er det denne stanga du tenker på Robb..

IMG_0189.jpg

IMG_0188.jpg

IMG_0187.jpg

IMG_0186.jpg

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest fredrik hoffmann

Nyydelig arbeid Glenn !

Fikk du kastet med den, hva synes du ?  (er sugen på en NRX...)

Edit, takk for instruksjoner på Hurum. Føler at mitt neste prosjekt ikke blir like klønete. Særlig lakkteknikken din var mesterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...