Gå til innhold

Peneste fabrikk enhåndsstang


moby

Anbefalte innlegg

Køss ,eh i ræva.."stenger skal ikke være pene"....skrull :) :)

en sandpapirmattet stang kan være rådigg den....men trenger ikke være slik, den kan bare være som fisken og stangen på bildet her; "pen sammen"...klart det er digg med noe som er godt å holde i...ikke bare ser lekker ut, men balanserer godt i hånden og samtidig kaster og fisker godt...og når den er pen i tillegg, ja da er det gøy...innertier :)

Pene jenter trenger ikke være intelligente, ei heller god å aktivisere med...men når de alle disse tre, og i tillegg trofast; ja da er det kjekt, og selvsagt verdt fokusere på at dama mi er både finere enn din, bedre i sengen enn din, til og med bare min :)

Klart vi skal nevne slikt!!

skulle bare mangle, vi liker strø sandpapir over andres stenger...husk sett noen drag over logoen på stengene dine andrè....da blir de penere..he-he.

sorry for bidrag til avsporing..fisken er j... pen Willy, stangen også, de hører sammen :)

Og selvsagt er det best å fiske i pene elver også...det er jo estetikk vi snakker om i hele vårt fluefiske.

synest forøvrig også stenger fra hjemlandet vår, med "håndskrevet logo" er pent :)

stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hehe jepp, spot on Frode. De kosta vel over 7 bob når de kom?

Skal driste meg til å si at Redington NTiQ-serien var ganske rå ;) Den gråflekkete om noen husker de?  ;D ;D

hehe denne husker jeg - syntes den var det råeste som fantes da den kom - fulgte også med en pen prislapp på disse :o

er denne du mener Martin?

http://www.tackletour.com/reviewredntiq.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...