Gå til innhold

Slovenia - høsten 2012


.JB

Anbefalte innlegg

  • Svar 750
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Sånn er det når et topplag skal avsted. Denne turen blir nok noe ungene på skolen kommer til å lese om de neste generasjonene.

Ps: Er jo bare 32 sider med særiøs faktaopplysning. Hadde vel egentlig ventet meg litt mer med tanke på hvem som skal reise.

Ps2: Har kona di lest tråden? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er max vekta på bagasjen og på håndbagasjen

Max 20kg i giga-bag'en . . . Husker ikke grensa på håndbagasjen, men mener det var 450kg :-)

HVa tenker dere å ha i håndbagasjen? Jeg tenkte sneller kanskje var greit å ta i håndbagasjen. Fluebokser får man vel ikke med gjennom sikkerhetskontrollen regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluebokser får man vel ikke med gjennom sikkerhetskontrollen regner jeg med.

Blir en boks med døgniser i krok 20 karakterisert som fare for flysikkerheten?  ;D

Veit ikke, går kanskje greit så lenge de er mothakeløse  ;D

Fluebokser går greit i hånbagasjen, men regn med å bli vinket til side for å vise frem innholdet. Selv har jeg pakket sneller, fluebokser og kamera i håndbagasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fisket med guide tidligere ?

Hva gjør vi om dette er klovner som skal prakke på oss fluene sine, bytte fluer for oss, håve evt fisk for oss, drikke opp brennvinet vårt osv  ???

Hvis det blir som jeg tror, at vi ender opp med å guide dem istedet, hva bør vi ta i betaling ? Hvis både Gudrun og Synnøve har uka si, mener jeg  ???

Må si det er mange skumle tanker som dukker opp nå rett før avreise, og jeg sliter med ugrei mage allerede  :-\

Får ikke bestemt meg for om jeg skal tørre å oppbevare sneller og fluebokser i håndbagasjen alikevel . . . Hva om det er selve Nazi-Per som står i kontrollen ved innskjekking, og bestemmer seg for at slikt er livsfarlig å ha i flykabinen  ???

Ender opp med kun kosekluten og favorittbamsen i håndbagasjen, tenker jeg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suttekluten veier jo allerede max av hva som er lovlig i håndbagasjen etter mange års bruk.

Nei så svarte - her kaster jeg det jeg får kastet i kuuuger-bagen og lar det stå til. Har forhåndskontrollert vekta nå, og den stoppet på 14,9 - ergo har jeg gooood plass enda. Men det er før klær, toalettstæsj er påtenkt...huhm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig så mye kjæledyr det var i denne tråden, da  :)

Nevner i forbifarten at jeg har gått i terapi for snok-angsten min den siste uka, og kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å hilse på de forskjellige kose-slangene, og kanskje ta med noen hjem.

Gudrun blir min personlige guide nedi der, og hun spiser visstnok slike til frokost  <<l

Det eneste som plager meg nå er angsten for at vi kanskje ikke kommer til å se et eneste vak nedi der, og må frem med nymfer og, gud forby, streamere  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som plager meg nå er angsten for at vi kanskje ikke kommer til å se et eneste vak nedi der, og må frem med nymfer og, gud forby, streamere  :o

Så lenge vi ser fisken, tenker jeg det blir spennende nok!  ;)

Er det rykk-fiske du sikter til så vil jeg gjerne få gjøre det helt klart her og nå at det blir jeg mer enn gjerne med på !

Tar med noen tunge nymfer på treble-krok, jeg  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...