Gå til innhold

T-Shirt 2012 FFS!


vindi

Ønsker du å kjøpe fluefiskesiden T-Shirt?  

48 stemmer

  1. 1. Ønsker du å kjøpe fluefiskesiden T-Shirt?

    • 1 stk
      24
    • 2 stk
      13
    • jeg holder meg til tweed
      11


Anbefalte innlegg

Får hive meg på her fordi kjærringa syntes jeg har for lite klær så en ny teskjorte i år ken man vel klemme inn i budsjettet.. Syntes selv jeg er godt oppdekket på kles fronten med både dressbukse vadebukse og gåbortbukser med dertil egnet tilbehør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller dere kan samle dere og spille inn en cd. Robban og Rune leder ann og dere korer. Lars kan hale og dra i strengene på bassen.

Musiken må svinge fra fløyelsmusikk om den nyklekkede rodanien til steinhard dødsmetall fra steinfluas brutale verden. The hatchers kan dere kalle dere.

Kommer til å bli en braksuksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha så lenge det er ihvertfall nogen lunde kvalitet på plagget. T-skjorter som blir korte og vide etter et par vask er noe faenskap! Har hatt mange t-skjorter jeg synes har vært kule når jeg har kjøpt dem.. Et par runder i maskina og det eneste de duger til er å fylle opp skapet..

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk en idé angående t-skjorter. Hva om noen med grafiske ferdigheter lager et emblem/logo/hva det enn måtte være, og gjør det tilgjengelig for nedlasting her inne på forumet? På den måten kan de medlemmene som ønsker t-skjorte, hettegenser, caps, bag, paraply eller noe lignende, bruke tjenestene til http://www.spreadshirt.no/. Da kan alle velge farge, produkt og antall selv. Så slipper en enkelt person å sitte med ansvaret for å få inn betalinger og sende ut plaggene.

Bare en tanke som streifet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke var helt på jordet! Jeg har jobbet noe grafisk, så kan se om jeg klarer å skrape sammen noe om ingen andre med bedre erfaringer melder seg.

Vi snakker vel om FFS-tskjorter her, og der sitter nok Rune på alle rettigheter. Tror ikke han vil at noen lager noe som har med FFS å gjøre uten at han er involvert/gjør det.

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke var helt på jordet! Jeg har jobbet noe grafisk, så kan se om jeg klarer å skrape sammen noe om ingen andre med bedre erfaringer melder seg.

Vi snakker vel om FFS-tskjorter her, og der sitter nok Rune på alle rettigheter. Tror ikke han vil at noen lager noe som har med FFS å gjøre uten at han er involvert/gjør det.

Eirik

Det har du nok helt rett i, Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke var helt på jordet! Jeg har jobbet noe grafisk, så kan se om jeg klarer å skrape sammen noe om ingen andre med bedre erfaringer melder seg.

Vi snakker vel om FFS-tskjorter her, og der sitter nok Rune på alle rettigheter. Tror ikke han vil at noen lager noe som har med FFS å gjøre uten at han er involvert/gjør det.

Eirik

Jeg har allerede sendt mail til Rune, for å høre hva han synes om forslaget. Selvfølgelig vil det ikke bli gjort noe som helst uten hans samtykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...