Gå til innhold

Mitt livs største fisk på tørrflue!


Stedjan

Anbefalte innlegg

Hunnselva 22.05.2012

Aldri vært på noe kurs og kastet bare 1 kort sesong, men sto 15meter fra meg, så gikk akkurat:P

1 time flyt over fisken og 7-8 forskjellige fluer, så smalt det!

40 min senere og utallige utras, så var den i håven som var altfor liten.

Fikk heldigvis hjelp av 2 karer som var der!

Trodde jeg kom til å bryte 1kg grensen,men tvilte sterkt. Men neida 2,1kilo og drit nydelig♥ 2kg grensen gitt :D

Beste fiske opplevesen ever!!!

22052012881_2.jpg

2,1kilo :D

22052012882.jpg

Den fikk selvfølgelig gå fri igjen :D

Har ikke fisket veeldig mye, men den tok denne, da bare at min var helt grå i kroppen og hackel!

WEB_ImageEphemeraVulgataKlekker10Kjp12flu-1129804556.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratla med knallfin fisk. Heldigvis så den noenlunde oppegående ut etter en så lang fight. Etterhvert kjører du antakeligvis fisken mye hardere og mer effektivt. Uansett skal det ikke ta 40 minutter å lande en fisk i denna elva. Om vannet hadde vært noen grader varmere, er det ikke sikkert den hadde klart seg. Men bare vent, detta fikser du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Hehe, skulle kjørt den myyye hardere. Men aldri hatt på fisk over 3-400gr på flue før så var veldig usikker ;)

But now I know :)

Flaut at det tok 40 min, men hadde jeg mistet den så hadde jeg grini hele veien hjem ;)

Vi kan ikke gjøre det flaut å ikke fullt ut mestre noe man aldri har gjort før. Det blir helt feil (Jeg vet at det ikke er vondt ment fra Tor Arne og bare et råd til neste gang). Bare vær lykkelig og stolt du!  <<l

Jeg lurer forresten på om ikke det der er den jeg bommet på i åpningshelga. Jeg så den var stor, men bommet altså som den amatøren jeg er. DU klarte det. Ikke bare det, men DU lurte altså en fisk som mange dyktige fiskere prøvde seg på den helga. Så DU kan holde hodet høyt. Så kan vi andre gremmes over at ingen av oss kom så langt som til kjøringa. Blæh! til oss og GRATULERER til deg!  <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten på om ikke det der er den jeg bommet på i åpningshelga. Jeg så den var stor, men bommet altså som den amatøren jeg er. DU klarte det. Ikke bare det, men DU lurte altså en fisk som mange dyktige fiskere prøvde seg på den helga. Så DU kan holde hodet høyt. Så kan vi andre gremmes over at ingen av oss kom så langt som til kjøringa. Blæh! til oss og GRATULERER til deg!  <<l <<l

Slo meg også Erik! Gratulerer Ch!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er antakeligvis den fisken som har dytta på flua mi mange ganger, og jeg vet det er mange som sitter i samme båt som meg :)

Min kommentar var IKKE vondt ment heller. Alt må læres, enten det er å gå, sykle, kaste eller å kjøre fisk.

Neste gang blir det bedre, og gangen etter der enda bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...