Gå til innhold

Min første ørret på tørrflue


PatrickDC

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte det var passende at min første post på forumet viser bilde av min første ørret tatt på hjemmebundet tørrflue. Startet med fluefiske i vinter (dvs at jeg har bundet fluer siden i vinter) og kom omsider i gang med kastetreningen i våres.

Noe gjorde jeg riktig denne dagen ihvertfall. Ørreten hadde en vekt på 1,25kg i håven :) Denne ble tatt i starten av mai, i Akershus.

:)

[attachimg=1]

post-17019-13949892667888_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte det var passende at min første post på forumet viser bilde av min første ørret tatt på hjemmebundet tørrflue. Startet med fluefiske i vinter (dvs at jeg har bundet fluer siden i vinter) og kom omsider i gang med kastetreningen i våres.

Noe gjorde jeg riktig denne dagen ihvertfall. Ørreten hadde en vekt på 1,25kg i håven :) Denne ble tatt i starten av mai, i Akershus.

:)

[attachimg=1]

For en start Pat!

Ettersom jeg selv var med, kan jeg kan bekrefte vekten og sannheten i at dette er hans første på tørt :P En nydelig dag med masse fin ørret.

Du lærer av den beste :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Patrick!  Jeg sa til din "gamling hjemme i fjor, at snart så begynner han med fluefiske. Artig og gratulere med flere flotte fangster.

Arvlar ;)

Takk for det :) Har prøvd å få han til å begynne med dette, men han har nok med golfen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...