Gå til innhold

Til Kola - med meg som gruppeleder 2013. Noen som vil?


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Hei, karer.

Bare en liten forundersøkelse. Jeg har fått forespørsel om å være gruppeleder på Kola i 2013.

Om du kunne tenkt deg å være med meg på det, så gi tilbakemelding i tråden her.

Jeg har satt som krav at det blir ei av ukene 28-30. Vi må få døgnisklekkinger og dette er rett tid for det <<l

Jeg var på Kola i 1997 og 2001 under pionér-tiden, men kunne svært gjerne tenkt meg å lede ei gruppe dit igjen.

Jeg kjenner de fleste av gruppelederne som reiser dit. Og veit hva som gjelder der  :)

Jeg guidet en trivelig gjeng på 6 norske fluefiskere til Island, og det var konge, og pærsing på de fleste  :)http://www.thetroutbum.com/no/fluefiske/artikler/3-brunguideisland.html

Nå vil jeg ta turen til Kola igjen.

Jeg er en ivrig fotograf så bilder skal vi vel også få til, og om du vil ha vannkastinstruksjon så har du meg ei hel uke så skal jeg forsøke å hjelpe så godt jeg kan. Så om du har lyst til å være med på turen, gi tilbakemelding. Samme om du er nybegynner eller dreven, men jeg vil ha med meg ei trivelig gruppe. Kunnskapsnivå spiller ingen rolle, men det skal være trivelig.

Skriv om du er interessert.

Beste hilsen,

André

EDIT:

- Det er nå bestemt at jeg skal få uke 29.

- Gruppa blir på 5 fluefiskere + meg som gruppeleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest fredrik hoffmann

Jeg blir med om prisen ikke er over 15-20 000.-  <<l

EDIT:

Etter den helikopterlinken er jeg ut !

Neida.. 30 000,¨-  bllir litt i overkant for meg denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaperm er gull, Ola  :)

Lars. Ja, det er vanskelig å regne totalen, men de som har reist der år etter år nå i det siste sier 22-24.000.-

Litt rart . . . Da vi var der i fjor sløste vi ikke akkurat med pengene, men havnet vel på ca 26.000kr pr mann.

Vi tok fly til kirkenes, og ble hentet der og kjørt til murmansk i minibuss. Mulig det blir noe rimeligere om man tar fly fra arlanda i sverige og flyr direkte til murmansk, men da bør man være forberedt på overnatting i sverige på returen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har uansett vært der senere enn meg, Lars, så da stoler vi på totalen din. Så rundt regna det tallet du sier, må man regne med. Det tror jeg blir en god 100%-regel.

Tilbake til turen: Om også Ola blir med, så blir det en super fotograf med på turen. Og mer stabilt og trivelig reisefølge enn meg og Ola får dere knapt, så dette blir bra  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der før, og bestemte meg da umiddelbart om at jeg skulle tilbake.

Så neste år er jeg klar igjend.

Jeg er klar :)

Å fått med deg hadde vært gull, Ola  :)

Jeg får jo 10 uker pappaperm neste år så noe må man jo finne på <<l

Pappaperm er vel 12 uker så da har du jo ei uke både før du drar og etter du kommer hjem også..  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der før, og bestemte meg da umiddelbart om at jeg skulle tilbake.

Så neste år er jeg klar igjend.

Jeg er klar :)

Å fått med deg hadde vært gull, Ola  :)

Jeg får jo 10 uker pappaperm neste år så noe må man jo finne på <<l

Pappaperm er vel 12 uker så da har du jo ei uke både før du drar og etter du kommer hjem også..  ;D

<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl'en begynner visst å virke her, dere har vel kanskje ikke tenkt å være der 10 uker... :P

Da skal det ihvertfall godt gjøres å komme under 25.000kr  :P

Skal dit neste år igjen selv, så dere bør håpe dere skal inn før oss, ellers blir det bare sårkjeftet fisk å jage etter  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl'en begynner visst å virke her, dere har vel kanskje ikke tenkt å være der 10 uker... :P

Da skal det ihvertfall godt gjøres å komme under 25.000kr  :P

Skal dit neste år igjen selv, så dere bør håpe dere skal inn før oss, ellers blir det bare sårkjeftet fisk å jage etter  ;D

Jeg skal sørge for at vi kommer inn før deg, Lars  ;D Neida, er vel ingen fare - det er stort der - skal jeg guide ei gruppe opp dit, så skal det være nybrottsland, ellers er det ikke aktuelt. Jeg setter harde krav for gruppa mi skal ha det 100%. Vil i hvert fall ikke risikere å komme på en plass rett etter deg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...