Gå til innhold

Hardy


Sverre A. Meisingseth

Anbefalte innlegg

Leste om det i fjor. Det skulle være ei klassisk utseende stang made in UK, men med Sintrix matriale. Ikke nødvendigvis bedre enn Zenith etter hva jeg leste, men betraktelig dyrere. Stang for de mer konservative, ei stang som matcher tweedjakka ;D

Hææ.

Ja,om så er tilfelle så kommer den til å selge som hakka møkk tenker jeg,men det er vel antagelivis

ikke det som er tanken heller?

Nei,som jeg har sagt før,og sier igjen den første som kommer med en femmerstang som

veier 50 gram eller mindre kommer til å bli den som selger mest. ;D

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Man kan jo ha motytringer mot dine tall  :rolleyes:, lette stenger osv., men faktisk så tror jeg "vi" ser endel på vekten.

Det gjør ihvertfall jeg - når jeg nå vurderer en Zenith vs. P Axis.

Mulig at den sistnevnte er tøffere m.h.t. synkesnører - men pga. 8 skulderoperasjoner - bruker jeg 2-hånds til slike snører.

Derfor snevrer bruksområdet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om det i fjor. Det skulle være ei klassisk utseende stang made in UK, men med Sintrix matriale. Ikke nødvendigvis bedre enn Zenith etter hva jeg leste, men betraktelig dyrere. Stang for de mer konservative, ei stang som matcher tweedjakka ;D

Hææ.

Ja,om så er tilfelle så kommer den til å selge som hakka møkk tenker jeg,men det er vel antagelivis

ikke det som er tanken heller?

Nei,som jeg har sagt før,og sier igjen den første som kommer med en femmerstang som

veier 50 gram eller mindre kommer til å bli den som selger mest. ;D

Tom.

Så sant som det er sagt Tom,

når det gjelder enhåndsstenger vil i mine øyne vekt være det fremste konkurranse-fortrinnet i tiden som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Gjorde jeg dumt å kjøpe zenith i 9' 4wt 4-delt? Lest at i 4 weight så er 8'6" best, men det var salg i USA så måtte bare slå til. 5er hadde de ikke, men 4 er et fint bruksområdet idag uansett for meg.

Dette tror jeg du kan ta helt med ro  ;)

Ofte oppleves 8'6" og 9" innenfor samme stangserie og snøreklasse veldig forskjellige, men hva man foretrekker dreier seg om smak og behag og hva slags fiske man bedriver.

Tror også den Zenith 4'er-stanga di takler et 5'er-snøre uten problemer. . . Kanskje vil du til og med like stanga enda bedre med et 5'er snøre  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...