Gå til innhold

Vadesko gummisåler/studs


Anbefalte innlegg

Jeg traver noen mil å skjærgården i løpet av året og har brukt Simms Rivershed med vibramsåle. Kunne like gjerne smurt inn fotsålene med zalo og gått barbeint  ;D Direkte hasardiøst, så jeg ble kjapt en tilhenger av studs. Men ja, de bråker, men sitter som ei kule. Men vil nok anbefale filt med studs dersom noen er ute etter en helårssåle. Bare husk at studsene ruster. Kjerringa blir ikke glad når du setter dem til tørk på lyse fliser.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig merkelig hvor dårlige vadesko er blitt i forhold til dette. Verneskoa på jobb inniller jeg meg er bedre.

De gammle L2 ene i fra simms er rimelig mye mye bedre en mine siste med vibram. Vil påstå det ikke holder mål i forhold til før med aquastelth. Men så er vi flinke til å skylde på utstyret og da.

Studs har jeg aldri følt behov for. Har trasket et par meter jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Jeg har kjørt vibra i noen år nå. Har vært nær å brekke både nakke og bein noen ganger. Vandrer mye med skona i både elv, vann og fjord. Det blir ikke vibra i den neste skoa. Lurer derimot på å kjøre med filt med pigger. Noen som har erfaring?

Skal teste å skruve ut studsen og vaske sålene, det lille som er kvar, med aceton. Hørtes interessant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker simms freestone filt m/ studs, i sjøen.

funker gull. kan ikke forestille meg noe annet egentlig. beste grepet jeg har hatt på alle underlag på mine dager ved sjøen.

Har selv ikke kjennskap til Simms, men filt/studs er mine beste erfaringer også (korkers).

Både i elver med runde og glatte steiner, langs elvebreddens gresskanter, og ikke minst ute ved havets tang og tare.

Filt/studs er og blir min favoritt...

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

jeg bruker simms freestone filt m/ studs, i sjøen.

funker gull. kan ikke forestille meg noe annet egentlig. beste grepet jeg har hatt på alle underlag på mine dager ved sjøen.

Har selv ikke kjennskap til Simms, men filt/studs er mine beste erfaringer også (korkers).

Både i elver med runde og glatte steiner, langs elvebreddens gresskanter, og ikke minst ute ved havets tang og tare.

Filt/studs er og blir min favoritt...

Stig

"LIKER"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...