Gå til innhold

Gopro 3?


Morten Aa

Anbefalte innlegg

Ryktene sier at gopro vil holde en konferanse rundt juletider angående gopro hero3, men det er bare rykter... nå skal det jo sies at 2ern ble lansert for bare 1år siden, så jeg tror ikke 3ern kommer før om et år eller to.

Har selv gopro2 og er knallfornøyd ;D Jeg ble helt sjokkert over kvaliteten første gangen jeg prøvde den, helt vanvittig at en så liten sak kan levere så bra kvalitet. Den har blitt fast inventar i fiskebagen min, utrolig moro å se på fangsten når man kommer hjem 8)

Jeg anbefaler deg å kjøpe 2ern, ingen vits å vente. Bare husk at det er 3 forskjellige editions! skal du bruke den til vanlige fritidsaktiviteter som f.eks fisking, så burde du kjøpe "outdoor edition". Da får du med et fancy pannebånd som du kan feste kameraet på ;)

Anbefaler også å kjøpe et ekstra batteri og 32g minnekort. Da kan du filme leeenge ;D

Link til gopro: http://gopro.com/cameras/hd-hero2-outdoor-edition/

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper ikke batterier fra go-pro når man kan handle de fra ebay.

Har 6 stk batterier kjøpt på ebay,merker ingen forskjell i kvalitet.

Bruker de til go-pro 1 og go-pro 2

Free shipping.

http://www.ebay.com/itm/3X-1300mAh-Battery-for-GoPro-HD-Hero2-camera-Outdoor-Surf-Motorsports-AHDBT-002-/270891422546?pt=Batteries_Chargers&hash=item3f12631352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Slørete opptak hører fortiden til - Med den unike SteadyShot-funksjonen blir opptakene stødige uansett hvor humpete det blir" Detta er vel en slags bildestabilisator? Har bestemt meg for at jeg skal ha et slik, spesielt etter at jeg har sett div sammenligninger med gopro 2 http://www.japanphoto.no/product/kampanje/nyheter/videokamera/sony-hdr-as15-actioncam/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Slørete opptak hører fortiden til - Med den unike SteadyShot-funksjonen blir opptakene stødige uansett hvor humpete det blir" Detta er vel en slags bildestabilisator? Har bestemt meg for at jeg skal ha et slik, spesielt etter at jeg har sett div sammenligninger med gopro 2 http://www.japanphoto.no/product/kampanje/nyheter/videokamera/sony-hdr-as15-actioncam/

Det er vel det nyeste actionkameraet til Sony om jeg ikke tar helt feil, er vel et av de første med såkalt bildestabilisator og da ;)

Jeg for min del klarer meg fint uten stabilisator, syntes det er noe av sjarmen med actionkamera. Og jeg bruker kamera mye, både på biltaket og hodet. Det blir liksom mer virkelig! Blir ikke den samme sjarmen hvis alt blir "flyt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene sier at gopro vil holde en konferanse rundt juletider angående gopro hero3, men det er bare rykter... nå skal det jo sies at 2ern ble lansert for bare 1år siden, så jeg tror ikke 3ern kommer før om et år eller to.

Har førsteutgaven og venter på en 3'er før jeg fornyer.

Jeg tviler på at det tar 1-2 år før det kommer, på den tiden vil konkurentene være laaangt forran. En lansering på nyåret høres sannsynlig ut :)

Har også kikket på sony men liker formen på gopro bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nok klippet _garantert_ etterbehandlet med lys, farger etc.. men uansett.. jeg ble litt imponert :D

Helt klart, og opptak er gjort av erfarne folk.  Gjennomført proft resultat :) 

Veldig spennende med 2.7k/30 opptak blant nnet  <<l. Blir store datamengder ,det er sikkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg var litt avventende til å kjøpe 2eren, så får jeg se hvordan 3eren blir før jeg bestemmer meg, også blir fort 2eren billigere også :D

Eg kjøpte mitt i august i USA. Var sett ned til motsvarande 1450 norske for outdoor pakken. Tenkte då at ein trear var rett rundt hjørnet, men at eg kom til å verte meir enn happy nok med toaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nok klippet _garantert_ etterbehandlet med lys, farger etc.. men uansett.. jeg ble litt imponert :D

Helt klart, og opptak er gjort av erfarne folk.  Gjennomført proft resultat :)  

Veldig spennende med 2.7k/30 opptak blant nnet  <<l. Blir store datamengder ,det er sikkert ;)

Du får sjekke ut om 4k og 2.7k får ringvirkninger. Hvis du pt ikke har datakraft nok, må du kanskje ha ny Mac/pc? ??? Jeg ser for meg at uten kraftig dataprosessor vil Gopro Hero 3 fungere som et Gopro Hero 2 med 1080p som maksimal kvalitet (som du jo allerede har, altså ingen endring). En annen sak: Kan du redigere 4k kvalitet via lagring på eksterne harddisker uten å måtte investere i thunderbolt-teknologi? Jeg har en del spørsmål....Eneste forskjellen jeg umiddelbart ser som stort + er "low light performance".

Forøvrig synes jeg vektargumentet er søkt fra Gopros side. ;D Disse kameraene veier ingenting i utgangspunktet. <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Forøvrig synes jeg vektargumentet er søkt fra Gopros side. ;D Disse kameraene veier ingenting i utgangspunktet. <<l

Enig. I tillegg liker jeg at det er "litt" tyngde i et kamera. Hater en plastete følelse. Pluss at det ligger bedre i hånd om det veier litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nok klippet _garantert_ etterbehandlet med lys, farger etc.. men uansett.. jeg ble litt imponert :D

Helt klart, og opptak er gjort av erfarne folk.  Gjennomført proft resultat :)  

Veldig spennende med 2.7k/30 opptak blant nnet  <<l. Blir store datamengder ,det er sikkert ;)

Du får sjekke ut om 4k og 2.7k får ringvirkninger. Hvis du pt ikke har datakraft nok, må du kanskje ha ny Mac/pc? ??? Jeg ser for meg at uten kraftig dataprosessor vil Gopro Hero 3 fungere som et Gopro Hero 2 med 1080p som maksimal kvalitet (som du jo allerede har, altså ingen endring). En annen sak: Kan du redigere 4k kvalitet via lagring på eksterne harddisker uten å måtte investere i thunderbolt-teknologi? Jeg har en del spørsmål....Eneste forskjellen jeg umiddelbart ser som stort + er "low light performance".

Forøvrig synes jeg vektargumentet er søkt fra Gopros side. ;D Disse kameraene veier ingenting i utgangspunktet. <<l

Fornuftig tankegang, du kriminelle. Såpass fornuftig at jeg blir litt nølende foran et eventuelt kjøp av 3.

Fa.. ta deg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...