Gå til innhold

Tyrili


Hermann

Anbefalte innlegg

Pm er sendt, og har ikke fått svar. Men, det er ferie tider, så det er ikke sikkert Herman har tid. Men det hadde nok vært smart å legge ut noe her vedrørende dette snart. Det har noe med tillitt og troverdighet å gjøre.

Jeg regner med, og stoler på, at det er aktivitet, og at dette projektet tikker og går. Noe annet ville være skammelig!

Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hva er status på Tyrili Hermann?

En ny bindesesong er i gang, og det skal vel bindes nye fluer på Tyrili også. Det kunne jo vært ok om du la ut noe snart, som du har lovet ganske så lenge nå.

Jeg regner med at prosjektet deres med fluegruppa fortsatt er oppe og går, men det er jammen ikke godt og vite hva som skjer når tilbakemeldingene er helt fraværende.

Har i tidligere innlegg spurt om det er behov for stenger, sneller, håver etc, men lysten til å bidra med mer begynner å avta, må innrømme det.

Skal jeg være helt ærlig med deg Hermann, så synes jeg det er svært dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

I hvert fall er tilbakemeldinger fra Hermann totalt useriøst. Det er lovet gjentatte ganger at bilder skal legges ut men ingenting skjer.

Får jo håpe at utstyret blir brukt i hvert fall, så er det jo ikke helt bortkastet, men kanskje fører til at brukerne på Tyrili får noe annet enn dop å stelle med.

Håper det, men jaggu ikke godt å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv vært oppe på Tyrili og levert flere stenger og  noe bindeutstyr. Det er en fluefiskegruppe der oppe, og jeg fikk inntrykk av at ven var høyst aktiv. At Hermann ikke har hatt tid til å gi en tilbakemelding her på forumet får så være. Ting kommer frem og det blir brukt av noen som har stor glede av det. Det alene bør være nok….. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke gjort annet her enn å oppfordre Hermann til å gjøre som han har lovet flere ganger, å legge ut litt bilder fra bindekvelder på Tyrili.

Er vel flere som har postet her med spørsmål om tilbakemelding, og jeg synes jo at det kunne være på sin plass at Hermann hadde skrevet noen ord. Det kan da ikke være umulig det vel?

 

Ikke noe å lage stor krangletråd av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er vel ikke gjort annet her enn å oppfordre Hermann til å gjøre som han har lovet flere ganger, å legge ut litt bilder fra bindekvelder på Tyrili."

 

Og hvorfor har du og evt andre et så stort hastverk med resultatene fra Tyrili...lærte du, deg og andre å binde fiskefluer som dere ville vise fram på ett åpent forum så fort?  

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vi setter strek der jeg Tore, er ikke interessert i å lage dette til mer enn det er blitt. Glad for at brukerne på Tyrili har fått seg en fin hobby.

Har ikke noe intresse av å lage no mer baluba ut av dette jeg, Alexander!

Men jeg synes at folka på Tyrili må få lov til å samle seg ordentlig om stikkene, før vi begynner å be om resultater!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg også man skal kunne ta hensyn til at det finnes taushetsplikt inne i bildet. At Alexander her inne etterlyser bilder (?) fra et behandlingssenter for rus syntes jeg er noe merkelig. Nå har Knut formidlet at utstyret blir brukt, og da får det være ok. At ikke Hermann kommenterer her i denne tråden, kan faktisk være med hensyn til taushetsplikten. Makan til merkelig tråd har jeg ikke sett på lenge. Greit nok at folk som har gitt bort ting etterlyser svar, men med tanke på situasjonen, er det nok ikke riktig å legge ut dette på et åpent forum. Syntes man bør kunne stole såpass på Hermann, at man selv skjønner at utstyret blir brukt.

For et samfunn det har blitt sier jeg bare...

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du synser litt vel mye Ørreten.

Hvis du leser hele tråden så ser du at det er Hermann sjøl som skriver at han skal legge ut bilder. Jeg synes ikke noe særlig om å bli " hengt ut" kun fordi jeg har etterlyst en tilbakemelding Hermann sjøl har sagt han skal komme med, både i tråden og i PM til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du synser litt vel mye Ørreten.

Hvis du leser hele tråden så ser du at det er Hermann sjøl som skriver at han skal legge ut bilder. Jeg synes ikke noe særlig om å bli " hengt ut" kun fordi jeg har etterlyst en tilbakemelding Hermann sjøl har sagt han skal komme med, både i tråden og i PM til meg.

Det får så være om du mener det, men det kan også være lurt å sette seg inn i andres situasjon noen ganger. Å etterlyse bilder fra et behandlingssenter fordi man har gitt bort noe utstyr er helt meningsløst spør du meg, og i tillegg gjøre dette på den måten som er gjort på de siste sidene her blir bare for dumt, og er helt upassende etter min mening.

Jeg har lest hele tråden til din opplysning, og synser ikke, prøver bare å formidle at det alltid finnes to sider av en sak. 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, greit. Har ikke noe ønske om å krangle med noen om dette, og det er slett ikke fordi jeg har gitt bort utstyr, det har jeg gjort mange ganger. Men, tillater meg igjen å si, at Hermann sjøl lovet å komme med tilbakemeldinger fra kursene han skulle holde, og hvis han har fått kalde føtter angående dette så er jo det helt greit og en ærlig sak, men så er det jo bare å si det da. Et lite svar i tråden om at han dessverre ikke kan komme med noe, så er tråden død. Dette har mannen hatt over et år på seg å gjøre, fra første gangen jeg lurte på åssen det gikk.

Så spør du meg så er det ikke vi som har etterlyst en lovet tilbakemelding som bør henges ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, greit. Har ikke noe ønske om å krangle med noen om dette, og det er slett ikke fordi jeg har gitt bort utstyr, det har jeg gjort mange ganger. Men, tillater meg igjen å si, at Hermann sjøl lovet å komme med tilbakemeldinger fra kursene han skulle holde, og hvis han har fått kalde føtter angående dette så er jo det helt greit og en ærlig sak, men så er det jo bare å si det da. Et lite svar i tråden om at han dessverre ikke kan komme med noe, så er tråden død. Dette har mannen hatt over et år på seg å gjøre, fra første gangen jeg lurte på åssen det gikk.

Så spør du meg så er det ikke vi som har etterlyst en lovet tilbakemelding som bør henges ut her.

Jeg gjentar igjen; taushetsplikt..... som var mitt poeng i mitt første innlegg her. Hva han har sagt tidligere betyr faktisk ingenting. Ta resten på PM. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, greit. Har ikke noe ønske om å krangle med noen om dette, og det er slett ikke fordi jeg har gitt bort utstyr, det har jeg gjort mange ganger. Men, tillater meg igjen å si, at Hermann sjøl lovet å komme med tilbakemeldinger fra kursene han skulle holde, og hvis han har fått kalde føtter angående dette så er jo det helt greit og en ærlig sak, men så er det jo bare å si det da. Et lite svar i tråden om at han dessverre ikke kan komme med noe, så er tråden død. Dette har mannen hatt over et år på seg å gjøre, fra første gangen jeg lurte på åssen det gikk.

Så spør du meg så er det ikke vi som har etterlyst en lovet tilbakemelding som bør henges ut her.

Støtter denne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...