Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg mister fokus med alle innleggene her :) Ruffen, du får holde kontroll på hvem som er deltagere etc og oppsummere i første innlegg. Slik at en har en oversikt der. Misstenker at denne tråden er 40 sider når ringen er ferdig.

• Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Jeg mister fokus med alle innleggene her :) Ruffen, du får holde kontroll på hvem som er deltagere etc og oppsummere i første innlegg. Slik at en har en oversikt der. Misstenker at denne tråden er 40 sider når ringen er ferdig.

Skal gjøre mitt beste.

Posted

Da skal alt så langt ligge i første innlegg.  :)

Gleder meg til å se resultatet. Håper ingen føler at de må være bedre en de er. Jeg ligger flere lysår etter flere her for min del. Dette er for gøy. :)

Posted

Jeg ble ufrivillig påmeldt denne ringen  aaadmin og melder pass av 3 grunner:

1. Jeg driver å pusser opp kjellernedgangen og skal bygge nytt bad i kjelleren etter det (før jul).

2. Da blir dette bare stress

3. Fluene jeg binder klarer dere fint å binde selv  ;D

Håper dette er gode nok grunner til å melde pass. Spesielt med tanke på at jeg aldri meldte meg på  ;)

Posted

Jeg ble ufrivillig påmeldt denne ringen  aaadmin og melder pass av 3 grunner:

1. Jeg driver å pusser opp kjellernedgangen og skal bygge nytt bad i kjelleren etter det (før jul).

2. Da blir dette bare stress

3. Fluene jeg binder klarer dere fint å binde selv  ;D

Håper dette er gode nok grunner til å melde pass. Spesielt med tanke på at jeg aldri meldte meg på  ;)

Dårligste unnskyldningene jeg har hørt bbboobies

Får håpe du blir med neste gang da :)

Posted

Det blir nok ingen binding før jul er jeg redd... Men en ring etter jul blir jeg gjerne med på så sant det ikke er ridder av den brune ring..

Posted

Det blir nok ingen binding før jul er jeg redd... Men en ring etter jul blir jeg gjerne med på så sant det ikke er ridder av den brune ring..

De snakker om et treff, tror jeg vil være litt varsom med å melde seg på noe som helst  :P

Posted

De snakker om et treff, tror jeg vil være litt varsom med å melde seg på noe som helst  :P

;D ;D ;D

Posted

Når jeg ser på flue jeg har bundet så synker selvtilliten en smule. Men det er jo disse jeg fisker med og føler fisker bra.

Eller jeg vet de fisker bra. Håper dere vil prøve de.

Posted

Det står et spørsmålstegn ved navnet mitt. Jeg har skrevet at jeg binder en buzzer og kan ikke se at det er registrert hos deg. Kan du være så snill å korrigere dette. Jeg blir litt amper av sånne ting Herr Ruff.

Du fikk meg inn i dette med en enkelt spøk , nå må du skjerpe deg før det bare blir en palmermygg :o.

Og den skal vi ikke spøke med, en av mine favoritter faktisk <<l

Du er slem ;D ;D

Posted

Når jeg ser på flue jeg har bundet så synker selvtilliten en smule. Men det er jo disse jeg fisker med og føler fisker bra.

Føler meg ikke akkurat klar for å produsere fluer noen vil fiske med selv . . . Er ikke akkurat på denne årstiden jeg er mest inspirert hva fluebinding angår, og gruer meg som ei bikkje til å ta fatt på noe så enkelt som f-fly  ;D

F-fly er vel i grenseland til å kunne kalles et mygg-mønster også, selv om jeg har hatt bra fiske med dem under mygg-klekkinger rett etter isgang om våren. Det samme har jeg forsåvidt hatt under døgnflueklekkinger.

Posted

Er det virkelig noen som fisker med de fluene du får i en slik ond sirkel? Jeg har de jeg fikk sist jeg var med, på den samme skumgummibiten som de kom på. Ligger og flyter i en skuff...

Posted

Ja Frode nå får du faen våkne. Jeg har også skrevet hva jeg surrer sammen. Makan >:(

ja får jo bare beklage da din helvetes pissemaur.Jævlig så kjepphøye den oljen har gjort disse faens folka.

Posted

Er det virkelig noen som fisker med de fluene du får i en slik ond sirkel? Jeg har de jeg fikk sist jeg var med, på den samme skumgummibiten som de kom på. Ligger og flyter i en skuff...

Første gangen jeg er med på noe slikt, og jeg kan love at det blir bråk om jeg ikke er fornøyd med fluene jeg får  >:(

På den annen side ; Jeg vil ikke ha noe av at noen av de andre deltagerne bruker mine fluer i kommersiell hensikt, og skaffer seg et godt navn i miljøet ved å ta æren for mine kunstverk !

Posted

Ja Frode nå får du faen våkne. Jeg har også skrevet hva jeg surrer sammen. Makan >:(

ja får jo bare beklage da din helvetes pissemaur.Jævlig så kjepphøye den oljen har gjort disse faens folka.

[/quote)

Er ikke oljen sin skyld.Vi er bare bedre, og sånn er det

Posted

Første gangen jeg er med på noe slikt, og jeg kan love at det blir bråk om jeg ikke er fornøyd med fluene jeg får  >:(

På den annen side ; Jeg vil ikke ha noe av at noen av de andre deltagerne bruker mine fluer i kommersiell hensikt, og skaffer seg et godt navn i miljøet ved å ta æren for mine kunstverk !

Hehe, godt poeng. Gud forby...

Posted

Takk gode gud at ingen legger merke til meg, det betyr jo at jeg slipper å binde, so long suckers ;D ;D ;D, jeg er ekstremt glad  ;D ;D ;D ;D det å binde for noen av dere er kjipt.

Ruffen slurva og jeg slapp <<l

Posted

Takk gode gud at ingen legger merke til meg, det betyr jo at jeg slipper å binde, so long suckers ;D ;D ;D, jeg er ekstremt glad  ;D ;D ;D ;D det å binde for noen av dere er kjipt.

Ruffen slurva og jeg slapp <<l

Å nei du!!!

Posted

Robban er binder nummer seks ifølge første innlegg, så bare gi beskjed om hvilken flue du skal binde Robban.

• Create New...