Gå til innhold

Premiummerker?


Ruffen

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Enda en "Åhh Guud altså! Jeg er bare sååå dekadent altså!"-tråd? :-X

Skjerp dere! Å rulle seg rundt i merker og rare amerikanske stangmekkere gir bare normale mennesker vann på den berømte mølla.

Legg merke til at selv de som prøver å virke laidback tyter om de største merkene.

Tar ca. et innlegg før dere er tilbake på de dyreste merkene igjen.

Hva faen vil dere med disse diskusjonene?

Kan bare besvare siste spørsmål...

Kose oss !  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Enda en "Åhh Guud altså! Jeg er bare sååå dekadent altså!"-tråd? :-X

Skjerp dere! Å rulle seg rundt i merker og rare amerikanske stangmekkere gir bare normale mennesker vann på den berømte mølla.

Legg merke til at selv de som prøver å virke laidback tyter om de største merkene.

Tar ca. et innlegg før dere er tilbake på de dyreste merkene igjen.

Hva faen vil dere med disse diskusjonene?

Tullprat ;D Det er en "Jeg har lyst på men kan ikke ta meg råd til tråd"

Det begynner å bli vel dyrt for premiummerkene synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet Circa er ikke et dagligdags ord i engelsk. Derfor virker det teit for oss som har der i dagligtale....

Noen tenker på alt.. (scott G og G2)  G-punktet kjenner vi alle til (i hvertfall de fleste av oss..) og dette er det samme på norsk og engelsk. Og i disse liberale tider har jo mannen ett punkt også, kalt G2, da G ligger i nr2. Med andre ord, en gjennomtenkt betegnelse på en stang som vil treffe folk over ett større område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en "Åhh Guud altså! Jeg er bare sååå dekadent altså!"-tråd? :-X

Skjerp dere! Å rulle seg rundt i merker og rare amerikanske stangmekkere gir bare normale mennesker vann på den berømte mølla.

Legg merke til at selv de som prøver å virke laidback tyter om de største merkene.

Tar ca. et innlegg før dere er tilbake på de dyreste merkene igjen.

Hva faen vil dere med disse diskusjonene?

Skal vi starte en "hvorfor kjøre Mercedes når man kan kjøpe Toyota til en tredjedel av prisen"-tråd også, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet Circa er ikke et dagligdags ord i engelsk. Derfor virker det teit for oss som har der i dagligtale....

Noen tenker på alt.. (scott G og G2)   G-punktet kjenner vi alle til (i hvertfall de fleste av oss..) og dette er det samme på norsk og engelsk. Og i disse liberale tider har jo mannen ett punkt også, kalt G2, da G ligger i nr2. Med andre ord, en gjennomtenkt betegnelse på en stang som vil treffe folk over ett større område.

Jeg kjenner ikke mitt g-punkt. Har vel ikke leitet så veldig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet Circa er ikke et dagligdags ord i engelsk. Derfor virker det teit for oss som har der i dagligtale....

Noen tenker på alt.. (scott G og G2)   G-punktet kjenner vi alle til (i hvertfall de fleste av oss..) og dette er det samme på norsk og engelsk. Og i disse liberale tider har jo mannen ett punkt også, kalt G2, da G ligger i nr2. Med andre ord, en gjennomtenkt betegnelse på en stang som vil treffe folk over ett større område.

Jeg kjenner ikke mitt g-punkt. Har vel ikke leitet så veldig heller.

Nåjaa....  ;D ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet Circa er ikke et dagligdags ord i engelsk. Derfor virker det teit for oss som har der i dagligtale....

Noen tenker på alt.. (scott G og G2)   G-punktet kjenner vi alle til (i hvertfall de fleste av oss..) og dette er det samme på norsk og engelsk. Og i disse liberale tider har jo mannen ett punkt også, kalt G2, da G ligger i nr2. Med andre ord, en gjennomtenkt betegnelse på en stang som vil treffe folk over ett større område.

Jeg kjenner ikke mitt g-punkt. Har vel ikke leitet så veldig heller.

Nei, men du har kanskje hørt at kvinnen har ett? Never mind.. ;D ;D OT.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen vil dere med disse diskusjonene?

Det er november, for faen . . . Hva skal en stakkar engasjere seg i, a ?  ;D

Går jo an å ta en tur å titte etter vak. Tenkte jeg skulle gjøre det i morgen. :)

Å klapp igjen . . . Ligger 10cm is på vannene rundt her, så skal det bli noe fisking før april/mai må det bli is-fiske  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen vil dere med disse diskusjonene?

Det er november, for faen . . . Hva skal en stakkar engasjere seg i, a ?  ;D

Går jo an å ta en tur å titte etter vak. Tenkte jeg skulle gjøre det i morgen. :)

Å klapp igjen . . . Ligger 10cm is på vannene rundt her, så skal det bli noe fisking før april/mai må det bli is-fiske  >:(

Jeg blir med på en pilketur jeg Lars. Kanskje jeg kan sponse deg med noen mormyrskastikker med nanotupp ;D.

Vi trenger noen med litt fartstid som frontfigur <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen vil dere med disse diskusjonene?

Det er november, for faen . . . Hva skal en stakkar engasjere seg i, a ?  ;D

Går jo an å ta en tur å titte etter vak. Tenkte jeg skulle gjøre det i morgen. :)

Å klapp igjen . . . Ligger 10cm is på vannene rundt her, så skal det bli noe fisking før april/mai må det bli is-fiske  >:(

Jeg blir med på en pilketur jeg Lars. Kanskje jeg kan sponse deg med noen mormyrskastikker med nanotupp ;D.

Vi trenger noen med litt fartstid som frontfigur <<l

Takk Robert . . . Endelig er det håp om sponsing på meg, også  ;D

Og ja, jeg er en jævel på mormyshka, men faktisk hakket hvassere med balansepilk  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen vil dere med disse diskusjonene?

Det er november, for faen . . . Hva skal en stakkar engasjere seg i, a ?  ;D

Går jo an å ta en tur å titte etter vak. Tenkte jeg skulle gjøre det i morgen. :)

Å klapp igjen . . . Ligger 10cm is på vannene rundt her, så skal det bli noe fisking før april/mai må det bli is-fiske  >:(

Er det ikke da det er tiden for å banke slike laker i skallen? Hvorfor ikke drive tiden med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Der var vi ja! Nå er det like før idiotene her inne erklærer at ei pilkepinne bør være lagd av en eller annen skjeggete yankee, gjerne i utdødd bjerkeved. -Ikke amerikanern altså, men pilkefaenskapet.

Juuuhuuu!

"Premiummerker, mitt ras....!"

Og, hvem fanden gidder å ødelegge Livet med å pilke?

Ser heller tredjedivisjonsvolleyball fra Kualalumpur enn å duste rundt på isen.

Duster man rundt på isen, med slengesener, i stedet for å f.eks. fifle og fofle på nærmeste kvinnfolk, har man lagt lista reeeelativt lavt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Der var vi ja! Nå er det like før idiotene her inne erklærer at ei pilkepinne bør være lagd av en eller annen skjeggete yankee, gjerne i utdødd bjerkeved. -Ikke amerikanern altså, men pilkefaenskapet.

Juuuhuuu!

"Premiummerker, mitt ras....!"

Og, hvem fanden gidder å ødelegge Livet med å pilke?

Ser heller tredjedivisjonsvolleyball fra Kualalumpur enn å duste rundt på isen.

Duster man rundt på isen, med slengesener, i stedet for å f.eks. fifle og fofle på nærmeste kvinnfolk, har man lagt lista reeeelativt lavt.

 

;D ;D ;D ;D Vi fifler og fofler med kvinnfolka både før og etter pilketuren. Det er sånn man får roa i mormyrskehånda.

Dette er gammel viten ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen vil dere med disse diskusjonene?

Det er november, for faen . . . Hva skal en stakkar engasjere seg i, a ?  ;D

Går jo an å ta en tur å titte etter vak. Tenkte jeg skulle gjøre det i morgen. :)

Å klapp igjen . . . Ligger 10cm is på vannene rundt her, så skal det bli noe fisking før april/mai må det bli is-fiske  >:(

Er det ikke da det er tiden for å banke slike laker i skallen? Hvorfor ikke drive tiden med det?

Lakefiske er best i mars, ihvertfall på mjøsa  :P

Å ja! Der var vi ja! Nå er det like før idiotene her inne erklærer at ei pilkepinne bør være lagd av en eller annen skjeggete yankee, gjerne i utdødd bjerkeved. -Ikke amerikanern altså, men pilkefaenskapet.

Juuuhuuu!

"Premiummerker, mitt ras....!"

Og, hvem fanden gidder å ødelegge Livet med å pilke?

Ser heller tredjedivisjonsvolleyball fra Kualalumpur enn å duste rundt på isen.

Duster man rundt på isen, med slengesener, i stedet for å f.eks. fifle og fofle på nærmeste kvinnfolk, har man lagt lista reeeelativt lavt.

Strandvolleyball med noen lettkledde kualalumpurske budeier er neppe å forakte, så jeg må langt på vei si meg enig der  <<l

Forøvrig et fantastisk innlegg  ;D Det finnes faktisk de som utelukkende pilker med cane-stikker. Usikker på hvilke taperinger som foretrekkes der, men det kommer sikkert an på hva de fisker etter  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette var en tråd om premium merker,ser at dette glir helt ut useriøse som dere er,nei karer ABU,SILSTAR,RON THOMPSON bør dere absolutt prøve dette gir dere garantert en fantastisk opplevelse.Drit i alt det dere hypa

skiten.

Legendariske merker du nevner her Glenn, og jeg føler faktisk et snev av ærefrykt bare av å høre navnene  <<l

For ikke å snakke om Kinetic's fluestenger . . . En bekjent kjøpte ei slik merket #5 for noen år siden . . . En lyktestolpe ville nok vært følsom i forhold, og det sier meg at Kinetic lager fluestenger for ekte mannfolk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...