Gå til innhold

Totenprodukter 2013


Anbefalte innlegg

Klar for mer jeg <<l Sjefsbrudd nedafor snøreførern forresten  ;D

ALDRI, ALDRI kjøp deg Diamondback fluestang, Olav  oooops

Vel kjører Tor Arne fisk nokså hardt, men vanligvis ryker jo fortommen før stanga, da  ;D

Blablabla… svinepelser!! Diamondback Classic Western 905 er VAR ei knallstang… noen som har blanks til overs? Jeg har ringer, kork og snellefeste liggende nemlig <<l;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så ramler av stolen,Ola Pottit Nisselue.....

Er det det nye brukernavnet til JB? ;D

Jeg trur`n er litt missunelig je Lars? ;D

Tom.

JB har ikke fått fisk på flue siden 2009 sesongen, og det var på oter.

Jeg har til og med gitt han tilbud om å være med en tur, slik at han kan lære litt, men neida . . . Er det ikke jord som skal pløyes så er det pottiter som skal tas opp  :-\

Jeg har skrevet side opp og side ned om fluefiske, med finurlige referanser til verdenslitteratur, filosofi og kunst, men blir det verdsatt? Neida! For hva vil folket ha? Jo, amøbehumor fra to karer med nisselua tredd gått nedover øra og med tilhold midt i kumøkkas rike! Det er den totale fallitt når slikt applauderes fremfor kunst! Godt det går elendig i OL. Dette bondelandet her fortjener ikke mer hyllest fra noen. Dere bør gå i dere selv! Jeg flytter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet side opp og side ned om fluefiske, med finurlige referanser til verdenslitteratur, filosofi og kunst, men blir det verdsatt? Neida! For hva vil folket ha? Jo, amøbehumor fra to karer med nisselua tredd gått nedover øra og med tilhold midt i kumøkkas rike! Det er den totale fallitt når slikt applauderes fremfor kunst! Godt det går elendig i OL. Dette bondelandet her fortjener ikke mer hyllest fra noen. Dere bør gå i dere selv! Jeg flytter!

Det er jaggu godt at du endelig tar til vettet Jørn - nå har du skjønt det serru.

JA FLYTT - jeg stikker og rigger opp teltet ditt nede ved Blekkdammen nuh.

.....for jeg regner jo med at det er hit du tar veien    ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så ramler av stolen,Ola Pottit Nisselue.....

Er det det nye brukernavnet til JB? ;D

Jeg trur`n er litt missunelig je Lars? ;D

Tom.

JB har ikke fått fisk på flue siden 2009 sesongen, og det var på oter.

Jeg har til og med gitt han tilbud om å være med en tur, slik at han kan lære litt, men neida . . . Er det ikke jord som skal pløyes så er det pottiter som skal tas opp  :-\

Jeg har skrevet side opp og side ned om fluefiske, med finurlige referanser til verdenslitteratur, filosofi og kunst, men blir det verdsatt? Neida! For hva vil folket ha? Jo, amøbehumor fra to karer med nisselua tredd gått nedover øra og med tilhold midt i kumøkkas rike! Det er den totale fallitt når slikt applauderes fremfor kunst! Godt det går elendig i OL. Dette bondelandet her fortjener ikke mer hyllest fra noen. Dere bør gå i dere selv! Jeg flytter!

Fluggufiske ær itte finkultur uttafår ring 3 veit du Jørn, så vælkømmin ta virkligheta  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i Lars! Mister helt motivasjonen når jeg ser hvor folkelig denne en gang så noble sporten har blitt. Før var det høyt vekttallsnitt, men nå er det lagerarbeidere, bilmekanikere og håndverkere på hvert et brekk. Trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i Lars! Mister helt motivasjonen når jeg ser hvor folkelig denne en gang så noble sporten har blitt. Før var det høyt vekttallsnitt, men nå er det lagerarbeidere, bilmekanikere og håndverkere på hvert et brekk. Trist!

Ja, det er faktisk mye rart å treffe på langs elvene våre nå til dags . . . Denne karen traff jeg i hunnselva i fjor, og han sleit fælt  ;D

049fd1a2-5b47-41d5-a968-3af00f711e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialantopologiske feltstudier, Lars. Jeg ble så deprimert av å skrive rapporten at jeg la prosjektet på is. Hadde man bare kunne garantere at man ved å betale litt ekstra for fiskekortet traff på folk som ikke himler med øynene når man refererer til Schopenhauer eller uttrykker en sterk mening om en oppsetning eller en biennale. Men hva treffer man på? Joda, harrytasser som kryper rundt på alle fire med kamerautstyr til minst 50.000 kroner for å ta bilder av fiskefluer eller insekter! Ja, ja, så vet vi i hvertfall hva lottogevinstene går til. Og du snakker om Ola Potitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir en markant bedring å spore allerede fra i år, Jørn.

2014 skal visstnok være Sportsfiskeåret, og da tror jeg man må kunne vise til et eller annet for å i det hele tatt få tillatelse til å fiske.

Er det opp til meg så blir det nå slutt på fluefiskere som reker langs elva i gummivadere, Canada-skjorter, Felleskjøpet caps og Fenwick fluestenger.

Og en annen ting; Det må da kunne gå an å holde fiskebekledningen sin nogenlunde fri for smuss og krøll  ???

Er det noe som virkelig provoserer meg så er det ustelte fluefiskere, med skitne vadebukser, skjeggstubber, tjafsete hår og faens oldemor ! Skjerpings, gutter !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar seg opp for hver episode, og nå er det snart så vi snakker om mesterverk  8) :

Denne "filmen" er altså det vi diskuteter. Så vær så god.  sssick

Tja . . . Ikke for å skryte, men link til filmsnutten på fb er nå oppe i 10 "likes", og enda har det ikke gått et døgn siden jeg postet den  :D

Fortsetter denne utviklingen har vi snart flere seere enn vinter-ol, og da skjønner vel til og med du etterhvert at du ikke har greie på kvalitet  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Nææh finnes det ingen Totenprodukter for 2014 ??

Men ok - sjølveste Totenprodukter kan også finnes på face : https://www.facebook.com/pages/Totenprodukter-Flyfishing/265386986985801?ref=hl

Hmmm . . . Rakk ikke engang å åpne popcornposen før det var slutt !

Tyder på en innholdsløs sesong for de hardt prøvede totningene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel og bra det Roy Ole, men hva med oss siste dinosaurer som ikke er på Facebook???

Huhm Brumund, slik jeg ser det så har du vel nå 2..... - kanskje 3 muligheter. 

 

1) Åpentlyst, lag fjesebok konto

2) Les gjennom 2013 og kanskje 2012 tråden en gang til (innen du er ferdig er facebook historie)

3) Len deg tilbake og slapp av, du går neppe glipp av noe stort  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...