Gå til innhold

Totenprodukter 2013


Anbefalte innlegg

Underholdning. Herlig humor, flott natur og fint fiske. Låta til "Puff Roy", er helt urealistisk bra! Håper denne kommer på en singel. Kunne trenges til sene nachspiel`s ;-)

Puff Roy kommer mest sannsynlig til å signere platekontrakt i løpet av kommende uke, og da vil også låter som "Spinnerfall & haraball", "Krøll i bakslengen" og "Jul i harrsvingen" lanseres.

Takk så mye for hyggelige tilbakemeldinger, alle sammen :-)

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig musikk på slutten trekker alt rett ned i dass. I perioder er det minimale håp om at dette kan utvikle seg til en god fiskefilm, men det tryner fullstendig i dansebandmusikk og innlandshumor. Kommer jeg til å huske denne filmen for noe, så må det være at den var det endelige nådestøtet for min fluefiskeinteresse. Makan til møkk!

:-D

Endret av JB.
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode varme ord JB, og har vi endelig greid å skvise deg bort fra fluefisket så må jeg si at vi er strålende fornøyd med det. I ettertiden tror jeg også at du kommer til å sende både blomster og varme tanker til toten, som en ørliten påskjønnelse for den gode hjelpen :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpige tilbakemeldinger fra lokal presse er ihvertfall oppløftende !

Totenbladet gir en solid firer på terningen, mens vi er oppe å lukter på toeren i Oppland Arbeiderblad.

Der hang de seg opp i at det burde vært filmet mer fra distriktet, noe vi selvfølgelig tar til etteretning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere ikke fire av seks pottitter i Totens Blad?

Ps! Synes du har vært flink jeg RoyO. Håper på en oppfølger, men det må gjerne gå noen år. Ingen umiddelbar hast for min del. :-D

Det stemmer med fire pottitter, Jørn :-)

Skrev terningkast her, slik at folk ikke skulle tro vi bodde langt ute på pottittlandet.

Hører med at Totens Blad har base på østre toten, og der er det langt mindre urbant enn her på vestre, hvor man skal lete langt etter nærmeste pottittåker !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...